"دختران حوا" یک درام اجتماعی است

سریال تلویزیونی "دختران حوا" یک دارم اجتماعی است که می کوشد نکته های آموزشی زیادی را در قالب یک روایت داستانی به مخاطب خود انتقال دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، عزیز علیزاده تهیه کننده سریال "دختران حوا" با بیان این مطلب گفت: این سریال تلویزیونی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به سفارش گروه فرهنگی اجتماعی شبکه تهران تهیه و تولید می شود و تاکنون 70 درصد تصویر برداری این سریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه اکنون گروه تصویر برداری این سریال در لوکشن مددکاری در غرب تهران است ، ادامه داد: داستان سریال " دختران حوا" درباره زنی به نام ثریا است که وی در زندان در آخرین روزهای زندگی خود پرده از رازی بزرگ برداشته و از شیوا مددکار زندان کمک می طلبد . در این راه شیوا برای پی بردن به این راز درگیر ماجرا های مختلف می شود. همچنین این سریال به داستان زندگی سه دختر در سه قشر جامعه که با فرهنگ های متفاوت زندگی می کنند ، اشاره و آن را به تصویر می کشد.

علیزاده افزود: این سریال به تعداد 30 برنامه 30 دقيقه اي آماده می شود و در این سریال جمعی از شناخته ترین بازیگران برای ایفای نقش های مختلف حضور دارند که عبارتند از یکتا ناصر در نقش شیوا ، پوریا پورسرخ در نقش بهزاد ، امیر حسین رستمی در نقش مسعود آزاد، نیما شاهرخ شاهی در نقش کامران ، گوهر خیر اندیش در نقش ثریا ، ایرج راد در نقش دکتر شمس و......

علیزاده كه یکی از تهیه کننده سریال " دختران حوا" است درادامه افزود: کار نگارش فیلمنامه این اثر بر اساس طرحی از زاهیار سعدوندیان به اتمام رسیده و همزمان توسط امین عابدینی در دست تدوین است.

بنا بر این گزارش،تهیه کنندگی این سریال بر عهده علی اکبر جناغی و عزیز علیزاده است و کارگرداني آن را حسین سهیلی‌زاده به عهده دارد.

در ساخت این سریال سهیل نوروزی ( مدیر تصویر برداری ) ، مهدی آزادی ( مدیر صدا برداری ) ، نازی پرتوزاده ( طراح صحنه و لباس ) ، محمد قومی ( طراح چهره پردازی ) ، امیر سلیمانی ( دستیار اول کارگردان و برنامه ریز)، نعمت ا... عینی ( مدیر تولید) ، شکوفه هاشمیان ( عکاس) آتوسا شاه سیاه ( منشی صحنه) همکاری می کنند./ی2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار