مناظره انتخاباتی كاندیداهای نمایندگی مجلس نهم حوزه انتخابیه شهرستان سمنان در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان

این مناظره با شركت پنج نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی و با حضور جمع كثیری از اساتید، كاركنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در سالن آمفی تاتر ساختمان شماره دو دانشكده فنی و مهندسی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در این برنامه با تاكید بر لزوم حضور حداكثری در انتخابات نهم با توجه به شرایط حساس ملی و بین المللی گفت: در شرایط حساس كنونی برگزاری هرچه با شكوه انتخابات مجلس شورای اسلامی در 12 اسفندماه، از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار است.

'غلامجسین واعظی' افزود: حضور در عرصه انتخابات وظیفه شرعی و ملی مذهبی فرد فرد ملت ایران است كه باید به نحو احسن به آن عمل نماییم.

وی به جایگاه دانشگاه در افزایش سطح بینش سیاسی جامعه و به ویژه دانشجویان اشاره كرد و افزود: باید در دانشگاهها فضایی ایجاد شود كه دانشجو در فضایی سالم در خصوص مسائل مختلف سیاسی و فرهنگی به بحث و گفتگو بپردازد.

واعظی افزود: دانشجو حق دارد با آگاهی كامل از دیدگاهها، تفكرات و تمایلات جناحی هر كاندیدا نسبت به انتخاب خود اقدام نماید.

رییس دانشگاه آزاد سمنان گفت: در دانشگاه با توجه به این مهم و به دور از هرگونه حمایت از كاندیدای خاص با دعوت از كاندیداها تلاش كردیم تا در محیطی آرام و سالم این شرایط را فراهم آوریم.

در ادامه این مناظره هر یك از كاندیداهای حاضر به دعوت مجری، پشت تریبون قرار گرفته و به مدت چهار دقیقه به معرفی خود پرداختند.

پاسخ كاندیدا ها به سوالات مطرح شده از سوی دانشجویان بخش دیگر این مراسم را به خود اختصاص داد.

سه نفر از كاندیدا ها بدلیل حضور در جلسات سخنرانی و تداخل زمانی این برنامه با برنامه های دیگر از قرار گرفت روی صندلی مناظره خوداری كردند.

در بخش پرسش و پاسخ یكی از كاندیدا ها با ایراد دو تذكر آیین نامه ای سعی كرد تا نشان دهد كه از جلسات و مناسبات مجلس آگاهی دارد./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.