اعضا و هواداران جنبش اشغال وال استریت پس از برگزاری تظاهرات ضدسرمایه داری روز گذشته در نیویورک اعلام کردند : این جنبش در بهار آینده فعالیتهای خود را با شدت بیشتری از سر مي گیرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ در حاليكه تظاهرات هواداران جنبش وال استریت در نیویورک با حضور شمار زیادی از نیروهای پلیس همراه شده بود اما معترضان اطمينان دادند برنامه هاي سازمان دهي شده اي براي شدت بخشيدن به تظاهرات فصل بهار در دست اجرا دارند .

اين گزارش حاكيست ، برگزاری تظاهرات ضدسرمایه داری آمريكا در فصل زمستان تا اندازه ای پویایی خود را از دست داده بود اما معترضان جنبش وال استريت معتقدند تا زمانيكه سران كاخ سفيد به خواسته آنان توجه نكنند بايد به اعتراضات ادامه دهند . تظاهرات كنندگان روز گذشته نيويورك ابتدا به طرف مقر شرکت داروسازی پی فایزر حرکت کرده سپس در برابر ساختمان بانک آمریکا تجمع کردند. این تظاهرات در حدود 70 شهر در سرتاسر آمریکا برگزار شد. شرکت کنندگان در این تظاهرات نفوذ بیش از اندازه پول و همچنین بانکها و موسسات مالی را در عرصه سیاسی آمریکا به شدت محکوم کردند.

آنان در اين حركت جمعي تاکید کردند : تردیدی نیست که جنبش اشغال وال استریت بهار آینده و به ویژه در زمان مبارزات تبلیغاتی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بار دیگر تقویت خواهد شد./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار