علي مطهري با اشاره به لزوم مشاركت فعال و بالاي مردم در عرصه انتخابات گفت: هر گروهي مايل است مي تواند اسمم را در ليست خود قرار دهد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران علي مطهري كه صبح امروز براي ثبت نام در ستاد انتخابات كشور حضور يافته است در جمع خبرنگاران گفت: هر گروهي  مايل است مي تواند اسم من را در ليست خود قرار دهد اما خودم ترجيح مي دهم در قالب 8+7 در انتخابات شركت كنم.

وي در خصوص گزارش كميسيون اصل 90 روز گذشته مربوط به فتنه 88 افزود: اگر بخواهيم اين گزارش را قبول كنيم بايد گزارش احمد شهيد راجع به حقوق بشر در ايران را هم قبول كنيم.

مطهري با بيان اينكه اگر طرح سوال از رييس جمهور در مجلس عملي شود به خودم نمره 15 مي دهم گفت: مجلس هشتم عملكرد قابل قبولي نداشت و بسياري از طرح ها همچون تشكيل سازمان امربه معروف و نهي از منكر و طرح اصلاح تعطيلات كشور ناكام ماندند.

وي اولويت خود در مجلس نهم را قرار دادن دولت در ريل قانوني عنوان كرد و ادامه داد: در اين صورت اعتدال در كشور ايجاد خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه مشاركت مردم در انتخابات بايد بالا باشد اظهار داشت: اگر مشاركت مردم پايين باشد جريان هاي تند وارد عرصه انتخابات خواهند شد.

وي با بيان اينكه اصلاح طلبان نبايد انتخابات را تحريم مي كردند اضافه كرد: آنها مي توانستند با تابلوي خودشان و به طور فعال در انتخابات حاضر مي شدند تا به مطالبات خود دست پيدا كنند.

نماينده مردم تهران در مجلس خاطرنشان كرد: از حوزه انتخابيه تهران و به صورت مستقل در انتخابات شركت مي كنم.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار