آخرین هفته از مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور شب گذشته 10 اسفند با برگزاری دیدارهای معوقه هفته سوم از دور برگشت به کار خود پایان داد و وضعیت چگونگی اجرای مسابقات پلی اف روشن شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  در پایان مسابقات شب گذشته 10 اسفند تیم والیبال سایپا با وجود شکست در برابر پیشگامان کویر یزد با کسب 64 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و در مرحله حذفی باید به مصاف تیم والیبال شهرداری ارومیه برود.

تیم والیبال کاله آمل نیز با کسب سه امتیاز دیدار با پیکان به جایگاه دوم جدول بازگشت و امتیازات خود رابه عدد 63 رساند. تیم پیکان نیز با پذیرش این شکست 62 امتیازه ماند و به یک پله سقوط در هفته پایانی دور برگشت راضی شد.

کاله و پیکان با کسب مقام های دوم و سوم جدول حریف یکدیگر در مرحله پلی آف شدند و یکشنبه 14 اسفندماه به طور مجدد در آمل باید به مصاف یکدیگر بروند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هم با 53 امتیاز قبلی به عنوان تیم چهارم جدول راهی مرحله پلی آف شد و روز یکشنبه در کرج به مصاف سایپای البرز خواهد رفت.

تیم گیتی پسند اصفهان عنوان پنجمی این رقابت ها را با 46 امتیاز برای خود قطعی کرد تیم والیبال پیشگامان نیز با پیروزی بر نارنجی پوشان سه امتیاز به دست آورد و 45 امتیازی شد، اما جایگاهش در جدول بازی ها تغییری نکرد و لیگ برتر والیبال را با عنوان ششمی به پایان رساند. تیم هاوش گنبد با 43 امتياز رتبه هفتمی لیگ برتر را از آن خود کرد.

باریج اسانس تیم چهارم لیگ برتر سال گذشته نیز با 39 امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر والیبال قرار گرفت. تیم شهرداری تبریز هم با 39 امتیاز در رتبه نهم جدول باقی ماند.تیم نوین کشاورز نیز با همان 28 امتیاز قبلی در مکان دهم جدول قرار گرفت تا این دوره از مسابقات را با 9 پیروزی و 17 شکست به پایان برساند.

میزان خراسان رضوی نیز با 25 امتیاز در مکان یازدهمی ایستاد. تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس با همان 17 امتیاز و رتبه دوازدهمی پرونده لیگ برتر والیبال خود را به پایان رساند.

نماینده کرمان نیز امشب با پذیرش بیست و سومین شکست خود با 11 امتیاز در مکان سیزدهم ماند و راهی لیگ دسته یک والیبال کشور شد. . مناطق نفت خیز جنوب نیز با یک پیروزی و 25 شکست و کسب هشت امتیاز به عنوان قهر نشین جدول راهی لیگ دسته یک ایران شد.

لیگ برتر والیبال از هفته آینده در مرحله پلی آف پیگیری خواهد شد و تیم های سایپا با شهرداری ارومیه و کاله مازندان با پیکان برای مقام های اول تا چهارم به رقابت خواهند پرداخت.

آنان در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا در نهایت تيم هاي برنده برای قهرمانی با هم روبرو شوند و بازنده ها نیز برای کسب مقام سومی رقابت می کنند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار