سرپرست باشگاه گيتي پسند گفت: مسئولان منصوري اگر نمي توانند حرفي را ثابت كنند بهتر است تهمت نزنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پيش از اين اكبر تقوي، سرپرست باشگاه شهيد منصوري قرچك در گفتگو با خبرنگار ما عنوان كرد كه حسين شمس در رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا اخبار را به تيم هاي ملي كشورهاي ديگر داده و همچنين گفت دشمنانش افرادي را به زندگي او فرستاده اند تا زندگي شخصي اش را بر هم بزنند.

محمد حسين عراقي زاده،‌ سرپرست باشگاه گيتي پسند اصفهان در اين خصوص در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه حريفان در اوج رقابت هاي ليگ برتر فوتسال جنبه باخت را نداشتند به محض اينكه سه امتياز را از دست مي دهند هر حرفي را بيان مي كنند.

وي با اشاره به اين مطلب تصريح كرد: تقوي صحبت هايي را بيان كرد كه هيچ كدام از آنها صحت ندارد، جالب اين است كه وي عنوان كرده اين اتفاق افتاده ولي من نمي توانم آنها را ثابت كنم و مدرك ندارم.

عراقي زاده خاطرنشان كرد: اگر تقوي براي ادعاهاي خود هيچ مدركي ندارد پس نبايد حتي آنها را بيان كند، بهتر است سرپرستان باشگاه ها و كادر مديريتي جنبه خود را بالا برده و چنين صحبت هايي را مطرح نكنند.

سرپرست گيتي پسند گفت: هيچ كدام از ادعايي كه اكبر تقوي مطرح كرده است صحت ندارد،‌ ما اهل تباني نيستيم و در طول ليگ سخت ترين شرايط را تحمل كرديم تا با اخلاق در ليگ پيش برويم دو تيم ماهان و فيروز صفه هم اگر قصد تباني داشتند سال هاي قبل اين كار را مي كردند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار