كانديداي جبهه متحد اصولگرايي گفت: مطالعه و پيگيري مردم در شناسايي دقيق كانديداها، نشان از برگزاري انتخاباتي پرشور و گسترده دارد.

الهام امين زاده كانديداي جبهه متحد اصولگرايي براي انتخابات نهمين دوره،‌مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه فضاي تب و تاب‌هاي انتخاباتي د رتهران و كل كشور پرشور شده است، اظهار داشت:‌مطالعه دقيق مردم براي شناسايي كانديداي اصلح و پيگيري ليست هاي انتخاباتي از سوي آنان انتخاباتي پرشور و گسترده را وعده مي‌دهد.

اين نماينده دور هفتم مجلس شوراي اسلامي افزود: مردم بصيرت خود را در شناسايي كانديداي اصلح به كار خواهند گرفت.

امين زاده با اشاره به اينكه برنامه‌هاي خود را در جهت فعال تر شدن مجلس در راستاي ابعادي كه با كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در ارتباط است تنظيم خواهم كرد، ا دامه داد: كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي با وزارت خارجه، وزارت اطلاعات،‌وزارت دفاع و وزارت كشور در ارتباط است و متولي نظارت و رصد بر فعاليت‌هاي اين وزارتخانه ها است لذا بايد مجلس در راستاي فعاليت‌هاي نظارتي خود به طور جدي‌تر وارد عمل شود.

اين كانديداي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه حقوق زنان بايد به طور فعال‌تري در حوزه قانون‌گذاري پيگيري شود، گفت: تعداد زيادي از زنان ايراني هنوز بيمه نشده‌اند و از زنان آسيب‌پذير جامعه بايد حمايت‌هاي بيشتري به عمل آيد.

امين زاده افزود: با توجه به زنان در خصوص امنيت شغلي مطمئنا به صورت نهادينه و كيفي، امنيت خانواده و جامعه تامين مي‌شود.

وي با تاكيد بر استفاده از توانايي‌هاي زنان در حوزه‌هاي سياسي،‌اظهار داشت: در حال حاضر از زنان در حوزه‌‌هاي مختلف و وزارتخانه‌اي حضور دارند ولي ظرفيت جامعه زنان كشور قابل بهره‌برداري تر است لذا اميدواريم كه از اين ظرفيت استفاده هاي گسترده‌تري بشود.

امين زاده ليست‌هاي اصولگرا را ناشي از چندين ماه كارهاي كارشناسي دانست و گفت‌: افرادي كه براي ليست اصولگرايان انتخاب شده‌اند از لحاظ تفكر اصولگرايي براي ليست مذكور انتخاب شده‌اند.

امين زاده در پايان شاكله سياسي مجلس نهم را اصولگرا دانست و علاقمندي خود به حضور در كميسيون انرژي مجلس در صورت راي آوردن در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار