مهدي اسلام پناه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: صنايع نساجي و پوشاك از صنايع ديرين و قدمت دار كشور محسوب مي شود كه طي سال هاي گذشته پيشرفت هاي مطلوبي داشته است.
وي با اشاره به اينكه با وجود پتانسيل بالا در حوزه صنايع نساجي كشور استقبال زيادي از كالاهاي داخلي نمي شود، گفت: برخي توليدكنندگان به دليل فروش بيشتر محصولات خود اقدام به استفاده از مارك هاي خارجي مي كنند.
اسلام پناه عنوان كرد: اين امر نشان دهنده ضعف توليد داخل در تبليغات و فرهنگ سازي در راستاي جلب نظر مشتري دارد چرا كه كيفيت توليد داخل طي سال هاي اخير بهبود بافته و از اين نظر قابل مقايسه با اجناس مشابه خارجي هستند.
اين مقام مسئول با تاكيد بر اينكه ذائقه مصرف كننده بايد ملاك عمل توليد كننده قرار گيرد، خاطرنشان كرد: پيش برنده ترين عامل فروش توليدات داخلي تقاضاي مصرف كننده است كه اين عامل در روزهاي پاياني سال فراهم شده و توليدكنندگان داخلي بايد از اين فرصت بهره ببرند./ق2