رييس انجمن كاراته ناشنوايان اظهار داشت: در مسابقات آسيايي كره جنوبي قدرتمند ظاهر مي شويم و پرچم ايران را در آسيا بر افراشته مي كنيم.

نگيني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تيم ملي كاراته ايران آماده ي اعزام به مسابقات آسيايي كره جنوبي است و خوشبختانه تعداد تيم هايي كه در ورزش كاراته اعلام آمادگي كرده اند به حد نصاب رسيده است و تيم هاي قدرتمند كاراته در آسيا با يكديگر مصاف مي كنند.

وي ادامه داد: بيش از اعزام به مسابقات آسيايي براي كاراته كاران ناشنوا دو اردوي آمادگي در سال 90 پيش بيني شده و قرار است كه بانوان كاراته كا از 15 اسفند ماه به منظور برگزاري اردو در فدراسيون ورزش هاي ناشنوا جمع مي شوند و تمرينات آمادگي خود را پيگيري مي كنند.

نگيني افزود: در راستاي برگزاري اردوهاي آمادگي براي كاراته بازان اردوي مردان نيز از چهارشنبه دهم اسفندماه آغاز مي شود و 62 كاراته باز مرد براي بالابردن سطح فني خود به تمرين مي پردازند البته تعداد مردان و زنان حالت ريزش دارد و در اردوهاي آينده تعداد كاراته بازان به ده نفر كاهش مي يابد.

رييس انجمن كاراته ناشنوايان تصريح كرد: كاراته بازان پس از حضور در اردوهاي بيان شده تمرينات آمادگي خود را در دهه سوم فروردين سال 91 پيگيري مي كنند تا با آمادگي كامل به مسابقات اعزام شوند.

وي ادامه داد: سطح فني مردان و زنان كاراته بازان به نسبت حريفان آسيايي مطلوب ارزيابي مي شود و خوشبختانه با برگزاري اردوهاي فشرده و با كيفيت از لحاظ فني فاصله زيادي با حريفان خود نداريم و اميدوار به كسب مقام نيز هستيم.

نگيني افزود: چند كاراته كا ناشنوا عضو تيم ملي كاراته شنواها بوده اند و در مقطعي با كاراته كاران ملي پوش تمرني كرده اند لذا از سطح فني خوبي برخوردار هستند و مسئولان كاراته به درخشش افرادي چون محمدرضا هوشيار در مسابقات آسيايي اميدوار هستند.

وي تصريح كرد: كاراته كاران براي اولين سال است كه به مسابقات برون مرزي و آسيايي اعزام مي شوند و هدف آنها علاوه بر كسب تجربه به احتراز در آوردن پرچم كشورمان در آسيا است.

رييس انجمن كاراته ناشنوايان افزود: با وجود اينكه كاراته كاران اولين حضور خود در مسابقات آسيايي را تجربه مي كنند كسب مقام و مدال در مسابقات آنها تبديل به ا لگويي در آسيا مي كند و با توجه به پتانسيل و توانايي كه در كاراته كاران وجود دارد كسب مقام و مدال آسيايي دور از ذهن و غير قابل دسترس نيست.

نگيني تصريح كرد: براي آماده سازي هر چه بيشتر بانوان در مسابقات آسيايي كره جنوبي مربي بدنسازي را به خدمت گرفته ايم تا كاراته كاران با انجام تمرينات بدن سازي مفيد آنها را با آمادگي كامل عازم مسابقات كنيم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.