هیئت رییسه دانشگاه تبریز با انتشار بیانیه ای از مردم برای شرکت پرشورانتخابات 12 اسفند دعوت کردند.

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

،به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تبریز؛ متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران به عنوان تاثیرگزارترین انقلاب قرن، جهان را تحت تاثیر قرار داده و تا امروز بیش از 30 انتخابات که نماد مردم سالاری و حق تعیین سرنوشت توسط همه ملت است، برگزار نموده است و از همین رو همچون کانون استکبار و استبداد ستیزی، الهام بخش حرکت های عدالت خواهانه و آزادی طلبانه کشورهای منطقه و دنیا شده است.

دشمن زبون می داند که حضور مردم ایران در تمام صحنه ها و لبیک آنها به ندای علی زمان، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، همواره مشت محکمی بر دهان بدخواهان و یاوه گویان بوده است. لذا به تلاطم درآمدن سیل خروشان مردم در روز جمعه 12 اسفند 90 برای حضور در پای صندوق های رای، یکبار دیگر وحدت و بصیرت آنها را به اثبات رسانده و نشان خواهد داد و صلابتِ حضورِ خروشان ملت، در دفاع از حریم ولایت، تا همیشه ادامه خواهد داشت. دشمنان اسلام می دانند که تمام هجمه های آنها از ترور ناجوانمردانه دانشمندان و برافروختن جنگ های روانی و رسانه ای گرفته تا تشدید فشارهای اقتصادی و سیاسی، دسیسه چینی برای تفرقه افکنی و هر نوع توطئهء دیگر، عزم این ملت برای حمایت بیشتر از انقلاب را جذمتر خواهد کرد.

دانشگاهیان دانشگاه تبریز، ضمن شرکت پرشور در انتخابات، از سایر اقشار مومن، متعهد، ولایی و انقلابی جامعه می خواهد در برهه حساس کنونی که حضور در صحنه بسیار مهم و حیاتی است برای انتخاب نمایندگان اصلح خودشان در مجلس شورای اسلامی برای در دست گرفتن سکان قوهء مقننه که مهمترین نهاد قانونگذاری کشور است همچون همیشه در پای صندوق های رای حضور یابند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.