سرمربي تيم ملي شيرجه گفت: بالا بودن سطح بالاي مسابقات لندن و فشار بالاي روحي، باعث شد تا ولي پور از كسب ورودي لندن باز بماند.

رضا خيبري نژاد، سرمربي تيم ملي شيرجه كوشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: ولي پور در دومين روز مسابقات لندن، عملكرد بهتري داشت و اگر از حركت 5/3 مهتاب امتياز بهتري كسب مي كرد، قطعا مي توانست امتياز ورودي لندن را بدست آورد.

وي گفت: ولي پور در حركت اول نمايش قابل قبولي داشت و در بين 8 نفر اول قرار گرفت، اما در حركت دوم روي حركت دوم روي حركت 5/3 مهتاب ضعيف عمل كرد و همين كاهش امتياز جايگاه او را به شدت تنزل داد.

خيبري نژاد افزود: به هرحال استرس و سطح بالاي مسابقات، باعث شد تا ولي پور در كسب امتيازاتي كه پيش بيني مي شد، باز بماند و به اعتقاد من در صورتيكه در مسابقات تداركاتي بيشتري حضور پيدا مي كرد، مي توانست در اين مسابقات عملكرد بهتري داشته باشد.

وي تصريح كرد: بزرگترين استاد در مسابقات لندن اين بود كه نشان داد شيرجه ايران با برنامه ريزي مناسب و سرمايه گذاري و توسعه زيرساخت ها با المپيك و كسب مدال در بازيهاي آسيايي، فاصله چنداني ندارد.

همچنين؛ مجتبي ولي پور نيز در خصوص عملكردش در لندن، گفت: بالا بودن سطح فني مسابقات، باعث شد تا فشار روحي بالايي در اين مسابقات شركت كنم و نتوانم توانايي امر را به نمايش بگذارم.

خيبري نژاد گفت: به شخصه تمام تلاشم را بكار گرفتم تا بتوانم با كسب سهميه مردم ايران را خوشحال كنم، اما شايد قسمت نبود و به اندازه كافي براي اين مسابقات آمادگي نداشتم.

وي اظهار داشت: در مسابقات روز اول استرس زيادي داشتم؛ چرا كه براي اولين بار در مسابقاتي در اين سطح شركت مي كردم، اما در روز دوم با فشار كمتري مسابقه دادم، اما در اجراي حركت دوم اشتباه كردم.

سرمربي تيم ملي شيرجه يادآور شد: به اعتقاد من مي توان با كار بيشتر فاصله خود را با كشورهاي صاحب نام شيرجه دنيا كمتر كرد و اميدوارم فدراسيون با تمام برنامه هاي حمايتي خود، از شيرجه زمينه رشد و توسعه اين رشته را فراهم كند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار