مسئولان هيئت واليبال استان اصفهان و شهر كاشان در طول سنوات اخير در بخش مردان با حضور در مسابقات باشگاهي علاقمندي خود را به اين رشته نشان داده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، مسئولان هيئت واليبال كاشان و استان اصفهان در نظر دارند از سال آينده برنامه ريزي خاصي را براي دختران واليباليست هم داشته باشند به همين منظور امسال با حضور در مسابقات ليگ دسته يك استارت خوبي براي نيل به اهداف متعالي خود زده اند.

فريبا صادقي، سرمربي تيم واليبال بانوان مجتمع فرش شادمان در گفتگو با خبرنگار ما افزود:با توجه به آنكه مسئولان در صدد سرمايه گذاري و برنامه ريزي براي بانوان واليباليست هستند راضي به همكاري با انها به صورت زيربنايي شدم.

وي گفت: به منظور جذب بازيكن و بستن تركيب تيم به هيچ عنوان به نيروهاي غيربومي توجهي نكردم و تركيب تيم را واليباليست هاي بومي تشكيل مي دهند انها مي توانند در آينده در رشد واليبال استان نقش كليدي داشته باشند.

صادقي تصريح كرد: واليبال استان اصفهان و شهر كاشان در بخش بانوان داراي استعدادهاي و نخبگان زيادي است كه با برنامه ريزي حرفه اي و سظح بالا مي توانند در سطح ملي براي واليبال ايران كمك رسان باشند./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار