عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارزی گفت: يکی از عواملی که منجر می شود در راستای تقویت نظام گام برداریم حضور به موقع در انتخابات است . هر چه تعداد آراء بالاتر برود و سطح مشارکت بیشتر باشد می توانیم در جهت تقویت نظام پیش رویم چرا مشارکت بیشتر باعث نابودی دشمن نیز می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحداصولگرایان، غلامرضا مصباحی مقدم در همایش جبهه متحد اصولگرایان که در اسلامشهر به قانون هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها نیاز به اصلاح داشت و به همین جهت در هفته آینده این موضوع را در مجلس بررسی می کنیم تا هر چه سریعتر به صحن علنی مجلس بیاید.

وی با بیان اینکه باید سیستم بانکی اصلاح شود و گفت: سود پول حرام است اما سود تولید و تجارت حلال. بر این اساس باید سیستم بانکی اصلاح شود و این موضوع تا پشت در دولت رفته است و امیدواریم هر چه زودتر این مسئله پیگیری شود و اگر سیستم بانکی اصلاح شود دیگر شاهد بسیاری از فسادهای اقتصادی نخواهیم بود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزود: در زمان طاغوت ، ایران وابسته به بیگانگان بود اما به برکت امام خمینی ، ایثار ملت و شهادت شهیدان رژیم شاهنشاهی سقوط کرد و انسانی رهبری جامعه را برعهده گرفته که مردم بعد از ائمه چشم به وی دوخته بودند.

وی خاطرنشان کرد: کارتر پس از ارتحال امام خمینی (ره) در مصاحبه ای اعلام کرد که رهبر ایران تنها کسی بود که توانست برنامه های آمریکا نقش بر آب کند.

مصباحی مقدم افزود: بعد از رحلت امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری همان راه را دنبال و پیگیری کردند و در این چند سالی که رهبری نظام اسلامی را برعهده گرفتند تدبیر، مدیریت و هوشمندی خود را به خوبی نشان داده اند به طوری که سید حسن نصرالله درباره جایگاه مقام معظم رهبری گفته بودند ایشان هنوز در ایران ناشناخته هستند.

این نماینده مجلس همچنین افزود: زمانی که رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کرده بود مقام معظم رهبری به نیروهای حزب الله دلگرمی می دادند و بر این نکته تاکید می کردند که نگران نباشید پیروزی از آن شماست و دیدیم که چگونه حزب الله لبنان توانست پیروز این جنگ باشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: متاسفانه در دوره ای شعار نه غزه، نه لبنان مطرح شد در حالی که این حزب الله لبنان است که در این کشور از جمهوری اسلامی ایران حفاظت می کند. سیدحسن نصرالله اذعان داشته بود که ما در اینجا (لبنان) از شما دفاع می کنیم و بر این اساس اسرائیل نمی تواند به ایران حمله کند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه باید در جهت تقویت نظام و انقلاب حرکت کنیم افزود: یکی از عواملی که منجر می شود در راستای تقویت نظام گام برداریم حضور به موقع در انتخابات است . هر چه تعداد آراء بالاتر برود و سطح مشارکت بیشتر باشد می توانیم در جهت تقویت نظام پیش رویم چرا مشارکت بیشتر باعث نابودی دشمن نیز می شود.

وی با بیان اینکه مجلس آینده باید مجلسی توانا و قدرتمند باشد افزود: مجلس باید همواره در مقابل بیگانگان بایستد همانطور که مجلس هشتم مصوبات خوبی را در مسائل بین المللی به تصویب رساند. موضوع انرژی هسته ای و کاهش سطح روابط با انگلیس مهمترین طرح هایی است که در مجلس شورای اسلامی مطرح و به تصویب رسید.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین با اشاره به ضعف های مجلس در دوره هشتم افزود: بعضی از افراد فقط به نقاط ضعف مجلس اشاره می کنند در صورتی که مجلس در مسائل داخلی نیز توانست نقش خود را به خوبی نشان دهد.

وي با اشاره به وضعيت دولت و جريان انحرافي گفت: احمدی نژاد هر چه زودتر با اصحاب انحراف فاصله بگیرد تا مجددا شاهد اقبال نيروهاي انقلاب باشد.

وی گفت: مجلس در زمان فتنه به موقع اعلام موضع کرد، همین نماینده ها بودند که در صحن علنی مجلس شعار مرگ بر سران داخلي فتنه را سر دادند و پس از آن به همراه رئیس مجلس در خیابان حاضر شدند و علیه آنها موضع گرفتند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با بیان اینکه باید در زمینه اقتصادی کار کرد، افزود: باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا تورم کاهش یابد، تورم بیماری است و با این بیماری اشتغال برطرف نمی شود. اگر بخواهیم شغل ایجاد کنیم باید جلوی تورم را بگیریم.

مصباحی مقدم در ادامه سخنانش به قانون هدفمند کردن یارانه ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: فاز دوم قانون هدفمند کردن یارانه ها نیاز به اصلاح داشت و به همین جهت در هفته آینده این موضوع را در مجلس بررسی می کنیم تا هر چه سریعتر به صحن علنی مجلس بیاید.

وی با بیان اینکه باید سیستم بانکی اصلاح شود و گفت: سود پول حرام است اما سود تولید و تجارت حلال. بر این اساس باید سیستم بانکی اصلاح شود و این موضوع تا پشت در دولت رفته است و امیدواریم هر چه زودتر این مسئله پیگیری شود و اگر سیستم بانکی اصلاح شود دیگر شاهد بسیاری از فسادهای اقتصادی نخواهیم بود./س3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار