عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: به جاي نقد عملكرد دولت فعلي برنامه هاي خود را براي پيشرفت كشور بيان كنيد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران سردار حميد زاده در نشست خبري دانشگاه الهيات دانشگاه تهران، تبعيت از رهبري را حقيقتي به مثابه پوست وگوشت و انسان دانست و افزود: اصل انكارناپذير و رمز بيداري ما در تبعيت از فرامين رهبري است و ما دليل شكست مشروطه و ملي شدن صنعت نفت را فقدان اين واقعيت مي دانيم.

 

وي رعايت دو اصل پاينبدي به مقرارت اسلام و مشروعيت بخشي به قانون و اصل رهبري در قانون اساسي، گفت: قانون اساسي را تجسم انقلاب دانست.

 

معاون سابق پارلماني نيروهاي مسلح با اشاره به وقايع 18 تير مجلس ششم را تهديدي براي انقلاب دانست وگفت: اصلاح طلبان در مجلس ششم از سال 79 تا 83 با اولين اقدام خود به اصلاح قانون مطبوعات پرداختند كه رهبر معظم انقلاب با آن مخالفت كرد. همچنين نشريه سلام در اواخر مجلس پنجم با عنوان اصلاح قانون مطبوعات، جرمي را در جامعه باعث شدند كه پيامد آن منجر به حادثه 18 تير شد.

 

سردار حميد زاده در ادامه گفت: تبعيت از رهبري يك حادثه نيست و ولايت مداري از اركاني است كه بايد همگي در پايبندي به آن بكوشيم.

 

عضو جبهه پايداري با اشاره به سوابق خود در اين سي و دو سال به عنوان معاون پارلماني وزير دفاع پشتيباني نيروهاي مسلح و معاون پارلماني كل نيروهاي مسلح، اقدامات خود را در مجلس اميدوارانه ارزيابي كرد وگفت: من مجلس را مثل كف دستم مي شناسم ما در اين دو دولت پيشرفت هاي علمي موثري داشته ايم كه نتيجه همكاري دولت با مجلس بوده است و به گفت رهبري نتيجه تلاش دولت انتقال ارزش هاي انقلاب به نسل دوم و سوم بوده است كه در برابر چشم جهانيان به الگو تبدي شده.

 

* به جاي واكاوي گذشته برنامه‌هاي آتي را اعلام كنيد

 

زارع فومني در جواب عضو جبهه پايداري گفت: با شعار ولايت، پيشرفت و عدالت مداري جلو آمده ايم و با قدرت تمام مي گويم كه اصلاح طلب هستيم در اين چند روزه در 27 استان نمايندگان خود را اعلام كرده ايم و نزديك به 110 كانديدا را مورد حمايت قرار داده ايم.

 

وي با اشاره به هجوم انتقادها از سوي اصلاح طلبان افراطي، اصولگرايان و رسانه هاي خارجي گفت: ما هم ملتزم به قانون اساسي و ولايت مدار هستيم. چرا كه اين موارد از اركان انقلاب است.

 

زارع فومني سابقه فعاليت سياسي خود را سابقه روشني دانست وگفت: ما هم مسائل را مانند شما درك كرده ايم و در جريان حوادث بوده ايم اما واقعا شما در اين دو دولت چه گلي به سر اين ملت زده ايد؟ بي توجهي به نامه رهبري از عملكرد اين دولت بود.


دبيركل جبهه مردمي اصلاحات با بيان اينكه به جاي آنكه به واكاوي گذشته بپردازيد برنامه هاي خود را براي مجلس آتي اعلام كنيد، تصريح كرد: پيشرفت هاي هسته اي را تنها منحصر به اين دولت ندانيد. چرا كه دولت هاي پيش نيز براي پيشرفت انرژي هسته اي كشور تلاش بسيار كردند.


وي با انتقاد از وضعيت نابسامان اقتصادي مردم گفت: برادران اصولگرا در بخش اقتصادي چه كرده ايد؟ بخش كشاورزي نابود شده است، وضعيت معيشتي مردم وخيم است و اختلاس 3 هزار ميلياردي در همين دولت اصولگرا رخ داده است.


فومني با محكوم كردن سران فتنه و جريان انحرافي اظهار داشت: ما نيز چون شما اين افراد را محكوم كرده ايم، اما شما به ما بگوييد در زمان احمدي نژاد چه كرده ايد؟ در اين دو دولت بيشترين توهين به مقام روحانيت و اساتيد علمي در دانشگاه ها شده است.


عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با اشاره به اظهارات رئيس جمهور مبني بر محكوميت رژيم صهيونيستي، گفت: شما كه داعيه مخالفت با رژيم صهيونيستي را داريد، چگونه است كه پرتقال اسرائيلي در كشور پخش مي شود و يا رئيس دفتر رئيس جمهور رژيم صهيونيستي را به مليت مي شناسد.


وي با اشاره به وارد شدن مفاهيم خرافي در اين دو دولت گفت: خود را از عملكرد اين دولت مبري نكنيد. چراكه دولت و مجلس در اين دوره بدست اصولگرايان بود و با يكديگر همكاري شاياني داشتند. مجلس در اين دولت در رأس امور نبود و دولت شأن بالاتري داشت كه نمونه آن در استيضاح وزير اقتصاد شاهد مدعا است.


فومني در ادامه با انتقاد از بالا بودن مبالغ هزينه سفرهاي رئيس جمهور تصريح كرد: ما هم عاشق ايرانيم و براي اعتلا و ارتقاي آن از هيچ كوششي فروگذار نمي كنيم و تمام توهين ها و هجمه‌ها را از سوي رسانه هاي خارجي، نيروهاي اصولگرا و نيروهاي اصلاح طلب افراطي تحمل مي‌كنيم، اما نمي دانيم چگونه در برابر ضعف هايي كه در بالا شمرديم به مردم جواب دهيم.

 

* برنامه ويژه اي براي حل معضلات اجتماعي، اقتصادي و سياسي دارم


سردار حميدزاده در پاسخ به اظهارات دبيركل جبهه مردمي اصلاحات، گفت: مطالب شما هيچ ربطي به من و انتخابات مجلس ندارد، من كانديداي رياست جمهوري نيستم و نقد عملكرد دولت را در مقابل افراد هيئت دولت و منتسبين به آن بيان كنيد.


وي با اشاره به خدمت 32 ساله خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، تصريح كرد: شما به جاي نقد عملكرد دولت فعلي برنامه هاي خود را براي پيشرفت كشور بيان كنيد و آنكه براي تحقق سند چشم انداز 20 ساله چه تلاش هايي را مدنظر داريد. از سويي در حرف هاي شما تناقض هاي بسياري موجود است؛ چراكه شما جزء مشاوران يكي از سران فتنه بوديد، در حاليكه اكنون آنها را محكوم مي كنيد.


سردار حميدزاده با اشاره به گفته هاي مقام معظم رهبري در 19 دي در قم كه انتخابات سال 88 را داراي بهترين و بدترين اتفاقات سياسي در كشور دانستند، گفت: آقاي فومني ديدار آقاي هاشمي رفسنجاني با محمد خاتمي، سيدحسن خميني و ميرحسين موسوي در 23 خرداد سال 88 در دفتر مجمع تشخيص مصلحت را چگونه ارزيابي مي كنيد كه بعد از مذاكرات آن روز هر سه نفر حداقل مطالبات خود را ابطال انتخابات و پيگيري اعتراض از جاهاي غيرقانوني اعلام كردند.


عضو جبهه پايداري به گفته هاي عليرضا زاكاني در تشريح جريان فتنه در مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و افزود: البته ميرحسين موسوي بعد از آن جلسه خواستار موارد ديگري نيز بود كه در مصاحبه خود با نشريه تايمز گفته بود تجمعات خياباني تاثير عمده اي را در ماهيت قدرت در ايران خواهد داشت و اين اقدام با فشار بر رهبري صورت مي گيرد.


وي با انتقاد از ولايت مداري ضعيف جبهه اصلاحات گفت: حرف هاي شما پيرامون ولايت و ولايت مداري شعاري بيش نيست؛ چراكه عملكرد شما در جهت قبض روح كالبد نظام است.


سردار حميدزاده ديدار رامين جهان‌بيگلو با سران كودتاي مخملي مانند هاله اسفندياري و كيان تاج بخش را از جمله نشانه هاي عدم ولايت مداري جبهه اصلاحات دانست و گفت: انتقاد از عملكرد دولت ارتباطي به من ندارد و من به عنوان كانديداي جبهه پايداري برنامه ويژه اي براي حل معضلات اجتماعي، اقتصادي و سياسي دارم كه در تبيين قانون، تلاش خود را براي به ثمر رسيدن آن اعمال مي كنم.

 

* اصول را با جان و دل پذيرفته ايم

 

دبيركل جبهه اصلاحات در پاسخ به سخنان سردار حميدزاده گفت: سابقه من روشن است. ما از شما ولايي‌تر هستيم و من خود را ولايتي تر از شما مي دانم. شما براي اثبات حقانيت خود از رهبري هزينه نكنيد و كساني كه احمدي نژاد را بر سر كار آوردند از منتسبين به جبهه پايداري بودند.


وي انصراف نمايندگان در استيضاح وزير اقتصاد را يكي از نشانه هاي پايين آمدن جايگاه مجلس دانست و گفت: نمايندگان بايد از حقوق و كيان ملت دفاع كنند و آنان وكيل و ملت هستند نه وكيل الدوله.


در ادامه حجت الاسلام فومني تصريح كرد: ملت با عظمت ايران با دادن جان خويش براي آرمان هاي انقلاب در اين سي و دو سال تمام تلاش خود را كرده اند، اما شما اصولگرايان در اين 6 ساله چقدر توانسته ايد به جان فشاني مردم پاسخ دهيد.


وي در ادامه اصلاحات خود را، اصلاحاتي حسيني دانست و اذعان داشت: ما مي خواهيم جراحي اقتصادي كنيم و اصول را با جان و دل پذيرفته ايم.


فومني با انتقاد از اجرا نشدن كرسي هاي آزادانديشي كه از جمله فرامين رهبري بود، افزود: اجرا نشدن كرسي هاي آزادانديشي يكي از عوامل بسته بودن فضاي دانشگاه ها ما مردمي آزاد هستيم و انتقادپذيري باعث تقويت پايه هاي نظام است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار