معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: ارایه کارت اعتباری خرید کارگران علاوه بر حمایت از اقشار زحمتکش جامعه، دسترسی آنها را به تسهیلات مناسب اقساط جهت خرید کالای مورد نیاز را فراهم آورده است.

کاوه اشتهاردی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اعطای کارت اعتباری خرید برای کارگران براساس عقد مرابحه است.
و این طرح علاوه بر حمایت از اقشار زحمت کش جامعه؛ دسترسی آنها به تسهیلات مناسب اقساط جهت خرید کالای مورد نیاز را فراهم کرده است.
وی افزود: این طرح هم چنین ضمن بهبود بیش از پیش رفاه اجتماعی و گسترش عدالت اجتماعی، موجبات رونق تولیدات داخلی و خرید کالا و اجناس ایرانی را فراهم می کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: براساس هماهنگی های به عمل آمده ارتباط سیستمی بانکهای رفاه کارگران و توسعه تعاون قرض الحسنه مهر با سامانه برقرار شده و در حال حاضر در مرحله اجرایی این طرح از سوی صندوق مهر امام رضا (ع) با تعهد 12 هزار نفر از کارگران در 9 استان عملیاتی شده است.
در ادامه معاون و روابط کار وزارت تعاون از برگزاری سومین دوره آزمون ملی اعطای پروانه صلاحیت در زمینه مشاوره ایمنی کار خبر داد و افزود: معاونت روابط کار در راستای تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی و هم سو با اجرای سنجش از فصل چهارم قانون کار و پیاده سازی آیین نامه مصوب شورای عالی حفاظت فنی کشور و تبدیل دولت عامل به دولت سیاستگذار برنامه ریز و ناظر در محل مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار برگزار شد.
وی افزود: این دوره که سومین دوره آزمون ملی مشاوران حفاظت فنی و خدمات ایمنی بود برای بالغ بر 1800 نفر از متخصصان که متقاضی اخذ پروانه فعالیت در زمینه های ده گانه امور ایمنی کار بوده اند برگزار شده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار