سرمربي تيم ملي وزنه‌ برداري گفت: سهراب مرادي به تيم ملي وزنه برداري بازگشت چون از رفتار گذشته‌اش اظهار ندامت و پشيماني کرد.

 

کورش باقري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: هر فردي از وزنه برداري ايران اگر مدعي پوشيدن دو بنده تيم ملي وزنه‌برداري است بايد ادعاي خود را با رکورد‌هاي خوب خود به اثبات برساند، درهاي تيم ملي وزنه‌برداري هميشه به روي بهترين‌ها باز است.
وي ادامه داد:‌اگر هر وزنه‌برداري که آماده باشد به اردوي تيم ملي وزنه‌برداري دعوت خواهد شد ولي به شرط رعايت اصول اخلاقي و فني در اردوي تيم ملي وزنه‌برداري که تمام نفرات دعوت شده طبق قانون اردو با نظم و انضباط تمرينات خود را انجام مي‌دهند.
باقري تاکيد کرد: هر مربي اصول و اعتقاد خود را براي اداره کردن تيمش دارد، براي من به عنوان سرمربي تيم ملي وزنه‌برداري، مهم‌ترين اصل، رعايت اصول اخلاقي و فني است.
وي در ادامه در مورد دعوت سهراب مرادي به تيم ملي وزنه‌برداري گفت: ‌سهراب مرادي بايد درباره رعايت کردن اين اصول به من تعهد مي‌داد، مرادي ديروز سه‌شنبه ششم دي با حاضر شدن در فدراسيون وزنه‌برداري به من تعهد داد که اصول انضباطي اردوي تيم ملي را رعايت کند.
باقري تصريح کرد: ديروز جلسه خوبي را با حضور حسين‌رضا‌زاده رئيس فدراسيون سيد مرتضي سيف‌زاده رئيس هيئت وزنه‌بردراي استان اصفهان، سهراب مرادي و من انجام شد.
وي ادامه داد: نقطه نظرات طرفين در مورد حضور مرادي در تيم ملي داده شد و درباره اين مسئله بحث شد.
باقري تاکيد کرد: سهراب مرادي وزنه‌بردار دسته 85 کيلوگرم ملي حفاري اهواز نيز از رفتار گذشته خود اظهار ندامت و پشيماني کرد و قول داد تا اصول و قانون اردوي تيم ملي وزنه‌برداري را رعايت کند.
وي ادامه داد:‌اميدوارم سهراب مرادي به چيزي که تعهد داده است تا اصول اردو را رعايت پايبند باشد و مطمئن هستم که مرادي به قول خود عمل خواهد کرد و در خدمت تيم ملي خواهد بود.
باقري درباره اضافه شدن جواد خوشدل به کادر فني تيم ملي گفت: جواد خوشدل يکي از بهترين مربيان حال حاضر وزنه‌برداري کشورمان است که بايد خيلي زودتر از اينها به جمع مربيان تيم ملي اضافه مي‌شد که به تيم ملي وزنه‌بردراي کمک کند.
وي در مورد برنامه‌ريزي صورت گرفته براي تيم ملي بزرگسالان افزود: برنامه‌ريزي صورت گرفته براي تيم ملي وزنه‌بردراي بزرگسالان طوري است که تداخلي با ساير برنامه‌هاي ليگ جوانان و بزرگسالان نخواهد داشت و از قبل برنامه‌ريزي خوبي براي بهتر برگزار شدن اردوي مختلف انجام شده است./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار