مدير عامل سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي اعلام كرد: اين سازمان حاكيمتي است و قابل واگذاري به بخش خصوصي نيست.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از شادا؛ اردشير محمدي در مورد مشاركت سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي در فروش اموال و املاك مازاد بانك ها، دستگاه ها و وزارتخانه ها گفت: اين سازمان يك دستگاه حاكميتي است كه زير نظر وزارت امور اقتصادي و دارايي فعاليت مي كند.

مدير عامل سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي با تاكيد بر اينكه دفاع از حقوق دولت و مردم وظيفه سازمان است، افزود: از سوي ديگر اين سازمان به عنوان يك بنگاه اقتصادي نقش خود را ايفا مي كند و براساس موازين و مقررات درآمدزايي دارد.

وي رشد ميزان فروش و درآمد سازمان در سال جاري را به دليل افزايش بهره وري و تلاش در جهت تعيين تكليف به موقع اموال منقول و غيرمنقول دانست و ادامه داد: سازمان ضمن اينكه به وظايف حاكميتي خود عمل كرده است، امسال از زيان دهي خارج شده است.

محمدي خاطرنشان كرد: سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي بدون اتكا به بودجه دولت، وظايف خود را انجام مي دهد، اين سازمان حاكميتي باقي مي ماند زيرا اين وظايف قابل واگذاري نيست.

وي ادامه داد: آيا بخش خصوصي مي تواند كالايي را كه بايد منهدم شود، از بين ببرد؟ اين در حالي است كه بخش خصوصي همواره به دنبال منافع صرف است، بخش خصوصي همواره به دنبال درآمد است و فروش بيشتر است.

مدير عامل سازمان جمع آوري و فروش اموال تمليكي افزود: معتقديم به دليل وظايف و تكاليفي كه بر عهده سازمان گذاشته شده است اين سازمان بايد به عنوان يك سازمان حاكميتي خدمات خود را به مردم و جامعه ارائه كند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار