کتاب «حج، وحدت و بیداری اسلامی» توسط موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی و با همکاری معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان انگلیسی منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی، کتاب «حج، وحدت و بیداری اسلامی» در برگیرنده سخنرانی ها، مقالات و پیام هایی است که اندیشمندان و متفکران و رهبران دینی برجسته جهان اسلام در کنفرانس‌های مختلف در کشورهایی مانند، پاکستان، لبنان، فیلیپین، روسیه و تونس در سال 2011 میلادی ایراد کرده‌اند.

این کتاب در 2 بخش با عناوین، «حج و بیداری اسلامی» و ««حج و وحدت اسلامی» تنظیم شده است. نقش حج در بیداری مسلمانان، حج و تاثیر آن در بیداری اسلامی، حج، وحدت و جهاد، حج ابراهیمی و بیداری مسلمانان و حج و مفهوم وحدت اسلامی عناوین برخی از 26 مقاله این اثرند.

موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی با همکاری معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی کتاب «حج، وحدت و بیداری اسلامی» ترجمه دکتر محمدرضا دهشیری و دکتر محسن شجاع خانی را در 272 صفحه و قطع وزیری و شمارگان 1000 نسخه به زبان انگلیسی منتشر کرده است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار