سرمربی جدید تیم ملی والیبال بانوان گفت: سطح فنی والیبال بانوان قاره کهن آسیا به مراتب از مردان این قاره بالاتر است و این موضوع کار را برای والیبال زنان ایران سخت تر می کند.

میترا شعبانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: حضور دو تیم آسیایی در رتبه های بالای رده بندی جهانی والیبال زنان نشان از ظرفیت و توان بالای والیبال این قاره دارد که تیم ملی والیبال بانوان ایران باید برای مبارزه با آنان آمادگی لازم را کسب کند.

وی با بیان اینکه رسیدن به این مرز آمادگی کار ساده ای نیست افزود: هدف باید منطقی باشد و جنبه شعاری نداشته باشد.هدف من از پذیرش هدایت تیم ملی زنان ایران در مرحله نخست ارتقای یک و یا دو پله ای جایگاه والیبال زنان ایران در این قاره کهن است.

سرمربی تیم والیبال بانوان ایران در خصوص برنامه های آماده سازی این تیم نیز گفت: در اسفندماه نخستین اردوی آمادگی پنج روزه تیم ملی والیبال را با دعوت از بازیکنان جوان و امید که در مسابقات مازندارن شرکت داشتند، آغاز مي كنيم و در ادامه در اردوهای سال آینده نیز از سایر بازیکنان مانند لیگ برتر و دسته یک دعوت مي شود.

وی تاکید کرد من تمامی بازی های لیگ برتر بانوان را بررسی کردم و شناخت کافی از بازیکنان و مربیان این رشته ورزشی بانوان دارم

شعبانیان افزود: در انتخاب ملی پوشان به دنبال اسم بازیکنان نیستم و از افرادی که عرق ملی دارند و تلاش برای موفقیت والیبال ایران می کنند، دعوت خواهم کرد.

شعبانيان در ادامه در خصوص انتخاب دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی والیبال بانوان گفت: گزینه هایی را مد نظر دارم ولی باید بررسی بیشتری انجام دهم زیرا نمی خواهم شرایط به گونه باشد که در بین راه برخی از آنان از تیم ملی جدا شوند.

وی تاکید کرد: در نشستی که با رییس فدراسیون والیبال و نایب رییس بانوان این فدراسیون در آینده نزدیک خواهم داشت ، گزینه ها را نهایی می کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در پایان در خصوص نیازهای این تیم افزود: برگزاری اردوهای مستمر و پیوسته مهمترین نیاز تیم ملی والیبال زنان است. همچنین برگزاری دیدارهای تدارکاتی تا قبل از بازی های والیبال کاپ آسیا در شهریورماه از دیگر نیازهای مهم این تیم برای حضور در این رقابت ها است.

شعبانیان تاکید کرد: با توجه به اینکه سالن ورزشی بانوان مجموعه ورزشی آزادی را نیز از زنان گرفتند، امیدوارم برنامه ریزی ها به گونه باشد که علاوه بر اردوی های مستمر با تیم های جوانان و نوجوانان دختر ایران که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا اماده می کنند، تداخل کاری و زماني نداشته باشیم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار