دانشجویان نخبه دانشگاه پیام‌نور با صدور بیانیه‌ای از ملت همیشه در صحنه ایران دعوت کردند تا در انتخابات مجلس نهم حضوری پرشور داشته باشند.

به گزارش سرويس دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعی از دانشجویان نخبه دانشگاه پیام‌نور با صدور بیانیه‌ای ضمن حمایت از شهدای راه دانش بر حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات مجلس نهم تأکید کردند.

دانشجویان مخترع، مبتکر، پژوهشگر، مؤلف، کارآفرین و برگزیده جشنواره‌های ملی و بین‌المللی دانشگاه پیام‌نور پس بازدید از موزه دکتر حسابی بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کردند:

ما دانشجویان نخبه دانشگاه پیام‌نور ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی اعلام می‌کنیم که با همه توان راه شهدای نخبه همچون شهیدان علی‌محمدی، شهریاری، رضایی‌نژاد، احمدی‌روشن و قشقایی را ادامه خواهیم داد و لحظه‌ای از تلاش در راه عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باز نخواهیم ایستاد و دشمنان ما بدانند نخبگان ما با شهادت رشد می‌کنند و درخت انقلاب روزبه‌روز با شهادت نخبگان تنومند‌تر می‌شود.

ما نخبگان دانشگاه پیام‌نور از ملت عزیز ایران اسلامی می‌خواهیم با حضور پرشور و حماسی خود در انتخابات، چشم و دل دشمنان ملت را کور نمایند و نشان دهند هر توطئه‌چینی علیه این نظام نه تنها از سرعت حرکت آن نمی‌کاهد بلکه تنها باعث به وجود آمدن انگیزه‌های جدید در این راه می‌شود.

ما نخبگان نیز مثل همه مردم در روز 12 اسفند با شور اشتیاق به پای صندوق‌های رأی می‌رویم و برای داشتن مجلسی مقتدر با حضور نمایندگان مردمی و کارآمد و منطبق بر معیارهای مقام معظم رهبری رأی خود را به صندوق می‌اندازیم./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار