سهمي براي دوست، پدر ناخوانده، مهمان ويژه، جنگ بازي، سير و سركه، رقيبان يكديگر در ساخت و پخش براي نوروز 91 هستند.

به گزارش

خبرنگار حوزه تلوزيون باشگاه خبرنگاران

، پنج فيلم در حال توليد براي ايام نوروز كه با تلاش هاي شبانه روزي مي‌كوشند تا براي پخش در ايام تعطيلات حاضر شوند كه در اين ميان مي‌توان به پنج سريال سهمي براي دوست به كارگرداني مسعود اطيابي سير و سركه به كارگرداني علي زاهدي فر، مهمان ويژه به كارگرداني جواد رضويان، جنگ بازي كاري از جواد نوروز بيگي اشاره كرد.

سيد مسعود اطيابي كارگردان سريال سهمي براي دوست گفت: تا هفته آينده ساخت اين سريال به اتمام مي‌رسد و اين سريال كه مضموني اجتماعي دارد به داستان زندگي دو برادر مي پردازد كه در اين ميان مي‌توان به بازي محمدرضا شريفي نيا، اشكان خطيبي، سپيده خداورزي و نيما محمدزاده اشاره كرد.

علي زاهدي فر كارگردان سريال تلوزيوني سير و سركه بيان كرد: فيلم نامه اين سريال دير به دست ما رسيده و ما كمي ديرتر از شبكه هاي ديگر ساخت اين سريال را آغاز كرديم. اما با كار شبانه روزي و همت دوستان تلاش مي‌كنيم تا قبل از سال جديدي ساخت سريال به اتمام برسد. سير و سركه مضموني كمدي و طنز دارد كه گروه هم اكنون در لوكيشني در منطقه نارمك در حال فيلمبرداري هستند.

جنگ بازي به كارگرداني احمد كاوري در حال فيلمبرداري است كه تاكنون حدود 70 درصد آن فيلمبرداري شده است.

در اين سريال بازيگراني چون علي صادقي، مجيد صالحي و اميررضا دلاوري به ايفاي نقش پرداخته اند كه مضمون سريال به راهيان نور و جنگ برمي‌گردد و اتفاقاتي كه در اين راستا رخ مي‌دهد.

سريال نوروزي پدر ناخوانده به كارگرداني سعيد سلطاني نيز با بازي محمد كاسبي،‌ عليرضا داود نژاد و سحر جعفري جوزاني در حال فيلمبرداري است كه تا چند روز آينده به اتمام مي‌رسد./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.