رئیس شورای اسلامی شهرستان ازنا از بیکاری به عنوان مهم ترین مشکل استان لرستان یاد کرد و با گلایه از طولانی شدن پروژه فولاد ازنا، گفت: این پروژه در حال تبدیل شدن به اثر باستانی است.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛میثم دستگردی اظهار داشت: شوراها به عنوان افراد معتمد مردم انتخاب شده اند و به عنوان بازوی توانمند دولت ایفای نقش می کنند.

وی با تاکید بر اینکه شوراها رقیب دولت نیستند، تصریح کرد: شوراها در کنار دولت و خادمین مردم هستند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ازنا با اشاره به ورود شوراها به مسائل حاشیه ای در برخی مواقع، تاکید کرد: شوراها جایگاه خدمتگزاری است و نباید درگیر مسائل سیاسی شوند.

دستگردی با بیان اینکه در گذشته به خاطر حاشیه ها نتوانستیم آنطور که باید به خواسته هایمان برسیم، عنوان کرد: باید از دو سال باقی مانده از عمر این دوره شوراها استفاده لازم را کنیم.

وی همچنین به مشکلات پیش روی شوراها اشاره کرد و گفت: قوانین شوراها باید اصلاح شود چرا که در برخی موارد قانون شفاف نیست و در برخی موارد نیز قوانین کافی نمی باشد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ازنا همچنین به مشکل بیکاری در استان لرستان اشاره کرد و گفت: مشکل بیکاری جوانان ما را دارد به کام مرگ می کشاند چرا که این معضل زمینه ساز اعتیاد جوانان شده است.

دستگردی با انتقاد از وضعیت پروژه های صنعتی اشتغالزا شهرستان ازنا، گفت: پروژه فولاد این شهرستان در حال تبدیل شدن به یک اثر باستانی است.

وی ادامه داد: نزدیک به هشت سال است که جوانان ازنایی چشم انتظار افتتاح مجتمع فولاد هستند که هنوز این امر محقق نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ازنا همچنین به تعطیلی گمرک شهرستان ازنا اشاره کرد و گفت: گمرک این شهرستان مدتهاست که راکد باقی مانده است.

دستگردی با تاکید بر اینکه برای جهاد اقتصادی باید از جان مایه گذاشت، بیان داشت: رفع مشکلات اقتصادی شهرستان ازنا در گرو داشتن روحیه جهادی مسئولان است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات شهرداریها و شوراهای اسلامی شهر ها از افزایش قیمت قیر، گازوئیل، آسفالت و ضعف بنیه مالی و درآمدی شهرداریها به عنوان بخشی از این مشکلات یاد کرد و خواستار مساعدت و توجه ویژه مسئولان شد./س

 


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.