مدير كل دفتر صنايع نساجي و پوشاك وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به منظور دستيابي به اهداف توسعه اي صنعت پوشاك و كفش در افق 1404، استراتژي توسعه راهبردي اين صنعت با نظر كارشناسان اين بخش در حال تهيه و تدوين است

مهدي اسلام پناه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: كارهاي مطالعاتي و جمع آوري نقطه نظرات كارشناسي در خصوص تنظيم سند راهبردي توسعه صنعت پوشاك و كفش از يك سال گذشته آغاز شده و تمامي اطلاعات اين بخش جمع آوري شده است.
وي با اشاره به اينكه مرحله تهيه و تدوين پيش نويس اين سند مدتي است كه آغاز شده گفت: تهيه و تدوين اين پيش نويس در 5 كميته كارشناسي در حال انجام است و از نظرات و تجربيات فعالان اين حوزه و متخصصان صنعت نساجي نيز در تهيه آن بهره گرفته شده است.
اسلام پناه تصريح كرد: در اين سند راهبردي مسايل مربوط به نياز صنعت نساجي و چگونگي ايجاد بستر پيشرفت اين بخش آورده شده است و تكميل آن راه توسعه اين صنعت پويا و قديمي را در كشور فراهم مي سازد.
اين مقام مسئول در خصوص زمان تكميل اين سند راهبردي خاطرنشان كرد: پيش نويس اين سند در حال تهيه است كه پس از تكميل آن به صورت رسانه اي از آن رونمايي خواهد شد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار