سرمربي تيم فوتسال گيتي پسند اصفهان گفت:‌ تيم منصوري در حد تيم محلات بوده و به هيچ عنوان جايگاه اين تيم رده نخست جدول نيست.

علي افضل در خصوص مصاف روز گذشته اين تيم در برابر شهيد منصوري قرچك در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: ما به سه امتياز اين بازي احتياج مبرمي داشتيم و پس از آن هم احتياج به تفاضل گل داريم تا به منصوري نزديك شويم.

وي تصريح كرد:‌شاهد برگزاري يك بازي كاملاً يك طرفه بوديم و منصوري در اين بازي حرفي براي گفتن نداشت زيرا اين تيم ما بود كه حريف را از دقيقه اول پرس كرد و اجازه بازي سازي به آنها نمي‌داد.

افضل در خصوص صحبت رضا لك سرمربي منصوري كه عنوان كرده بود جشن قهرماني را در همين اصفهان برگزار مي‌كنيم، تصريح كرد: من نمي‌خواهم اين حرف را بزنم اما او سال دوم سرمربيگري‌‌اش است و كمي ذوق زده است سال گذشته شهيد منصوري به لطف اينكه گيتي‌پسند و فولاد ماهان به جان هم افتادند قهرمان شد و مطمئن باشيد امسال هم در اين رتبه از جدول به خاطر حواشي قرچك و داوري‌ها قرار دارد اين تيم در حد همين فيروز صفه اصفهان است و مطمئن باشيد اگر اين تيم در اصفهان بود مانند فيروز صفه هم اكنون در رده هفتم بود.

وي با انتقاد از شرايط تيم ميهمان در قرچك گفت:‌از تهران كه مي‌خواهيم به قرچك برويم اگر در راه حادثه‌اي پيش نيايد بيش از يك ساعت و نيم در راه هستيم سالن قرچك اصلاً استاندارد نيست و نرو مناسبي ندارد.

وي تصريح كرد: دلم مي‌خواهد يكبار شرايط ما در قرچك به نمايش دربيايد ، در قرچك انواع و اقسام اشياء به سمت بازيكنان پرتاب مي‌شود و در كنار زمين آب دهان به سمت بازيكنان پرتاب مي‌شود در تمام مدت هم به بازيكنان فحاشي مي‌شود.

وي گفت:‌ تقوي سرپرست منصوري استاد حاشيه است و هر چند مي‌گويند پول نداريم اما خيلي خوب هزينه مي‌كنند.

وي با انتقاد از داوري گفت:‌ سهرابي عليه ما سوت مي‌زد ولي در كل بايد بگويم سهرابي يكي از ضعيف‌ترين قضاوت‌هاي امسال خود را داشت.

افضل خاطر نشان كرد: قرچك تيم محلي است و مانند فولاد ماهان يا گيتي پسند كه باشگاه‌هاي كاملي هستند نيست.فكر مي‌كنم اين تيم تشكيلات يك باشگاه را داشته باشد و تنها يك اتاق است تماشاگرانش هم از هفت مملكت به قرچك مي‌آيند و واقعاً بي‌ادبي مي‌كنند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار