سردار وحيدي گفت: پاسخ ايران در برابر حملات، دفاعِ مستحكم است و البته ما حق عملياتِ مقابله به مثل را در هرگونه تجاوزي از جمله تجاوز سايبري براي خود محفوظ مي دانيم.

سردار وحيدي، وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به موضع ايران در رابطه با تنگه هرمز، گفت:‌ ايران، خليج فارس را منطقه حياتي خود قلمداد مي كند و در حوزه خليج فارس حضور مستمر خود را با اقتدار خواهد داشت و از منافع خود مقتدرانه دفاع خواهد كرد.
وي صحبت هاي بيگانگان در رابطه با خليج فارس را كاملا بي ارزش خواند.
سردار وحيدي در خصوص پيشرفت هاي ايران در حوزه سايبري افزود: حوزه سايبري يكي از مهمترين حوزه ها است كه با توجه به ورود تازه ايران در اين حوزه دستاوردهاي ما در اين زمينه بسيار چشمگير است.
به گفته وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران دفع تلاش هاي دشمن در حملات سازمان‌يافته سايبري عليه برخي از مراكز ايران، نشان‌دهنده گام هاي بلند و پرموفقيت كشورمان در اين حوزه است.
وي حملات سايبري به مراكز علمي و هسته اي كشور را تجاوزي علني خواند و تصريح كرد: اين حملات چون با هدف آسيب‌رساني به منافع ملت انجام مي شود، در هر نظام‌نامه بين المللي، تجاوز قلمداد مي شود.
سردار وحيدي از سكوت ناظران بين المللي آگاه در اين زمينه اظهار تاسف كرده و خواستار محكوميت اين حملات از سوي مجامع بين المللي شد.
وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران در پايان خاطر نشان كرد: پاسخ ايران در برابر حملات، دفاعِ مستحكم است و البته ما حق عملياتِ مقابله به مثل را در هرگونه تجاوزي از جمله تجاوز سايبري براي خود محفوظ مي دانيم./ج
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار