بعد از افشاي جلسات رجبعلي مزروعي و برخي ديگر از فتنه گران با گروهك تروريستي فدائيان خلق برخي كاربران سايت باشگاه خبرنگاران در بخش نظرات اين خبر و اخبار مرتبط با آن مسائل جالبي را مطرح كردند.

به گزارش خبرنگار وب گردي باشگاه خبرنگاران، بعد از افشاي جلسات رجبعلي مزروعي و برخي ديگر از فتنه گران با گروهك تروريستي فدائيان خلق برخي كاربران سايت باشگاه خبرنگاران در بخش نظرات اين خبر و اخبار مرتبط با آن مسائل جالبي را مطرح كردند.

يكي از كاربران مي گويد: وقتي امير ارجمند تكذيب نكرده، چطور ايشان تكذيب مي كنند؟

كاربر ديگري اقدامات رجبعلي مزروعي رو خود سري خوانده و مي افزايد: يكي از دل نگراني هاي اصلاح طلبان و امثال خاتمي از اين خودسري ها است.

كاربر ديگري با اشاره به اظهار نظر واحدي مبني بر اينكه جنبش سبز هيچ حد و مرزي ندارد و از سروش تا گوگوش را در برمي‌گيرد آورده است: چرا آقاي مزروعي از چريكهاي فدايي اعلام بيزاري مي كند؟

يكي ديگر از كاربران مي گويد: چطور مزد بگيري از انگليس و زندگي در آپارتمان 154 در شهر .... كه متعلق به تشكيلات اطلاعاتي آنها است خوب است ولي جلسه با مبارزين فدايي بد و نبايد آشكار بشه؟

كاربر ديگري هم با اشاره به جمله معروف مزروعي كه "اگر مرگ موش هم مجاني توزيع شود مردم براي آن صف مي‌كشند" مي گويد: هزينه اقامت ايشان در اروپا را چه كسي تامين مي كند و هسر او كجاست؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار