در مهمترين ديدار هفته بيست و چهارم بين دو تيم گيتي پسند اصفهان و شهيد منصوري قرچك گيتي پسند 5 بر 2 منصوري راشكست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مهمترين ديدار هفته بيست وچهارم رقابت هاي ليگ برتر فوتسال دو تيم فوتسال گيتي پسند اصفهان و شهيد منصوريها قرچك شب گذشته چهارم اسفند به مصاف هم رفتند و در نهايت گيتي پسند با نتيجه 5 بر 2 اين تيم را مغلوب كرد.

گفتني است، اين ديدار به علت پخش مستقيم ساعت 15:30 دقيقه در سالن پيروزي اصفهان آغاز شد، نكته جالب اين بازي جنجال تماشاگران در هنگام صحبت عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال بود.

با توجه به اينكه اصفهاني ها معتقدند فدراسيون در باشگاه منصوري حمايت مي كند به شدت بر عليه ترابيان سرو صدا كردند و حجنجال درست كردند.

اين گزارش حاكي است، در دقيقه پنجم اين بازي گيتي پسند اولين گل را وارد دروازه كرد، وحيد شمسايي در يك موقعيت تك به تك روي دروازه منصوري توانست به مجتبي نصيري نيا يك گل بزند، با گل وحيد شمسايي گيتي پسند ميدان را از منصوري گرفته و موقعيتهاي زيادي روي دروازه صدر نشين ليگ برتر ايجاد كرد.

گيتي پسند كه هفته ها براي انتقام از منصوري صبر كرده بود در اين بازي از حال مايه گذاشت.
بعد از حملات مكرر و دفاع منصوري در دقيقه 9 بازي اين بار نوبت مسعود دانشور بود كه بعد از هفته ها مصدوميت به ميدان بازگشته و دروازه منصوري را باز كند.

در دقایق پایان نیمه اول بازی وحید شمسایی دومین گل خود را وارد دروازه شهید منصوری کرد تا نیمه اول بازی با نتیجه 3 بر یک به نفع گیتی پسند به پایان برسد.

*شمسایی هفته آخر را از دست داد

در دقایق اولیه نیمه دوم وحید شمسایی با به ثمر رساندن دو گل بازی اخراج شد تا دیدار هفته آخر را از دست بدهد بعد از اخراج شمسایی به دلیل اعتراض علی افضل بازی برای دقایقی متوقف شد ولی این بار نوبت منصوری بود تا بازیکنی اخراج شود.

چند دقیقه بعد از اینکه وحید شمسایی از زمین اخراج شد مجید لطیفی ملی پوش باشگاه منصوری بعد از گذشت سه دقیقه از نیمه دوم کارت زرد دوم خود را گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

چهارمین گل باشگاه گیتی پسند توسط بازیکن برزیلی این تیم یعنی شاپا؟ به ثمر رسید، شاپا برای گیتی پسند عملکرد خوبی داشته و به نظر می رسد اصفهانی ها برای یک سال دیگر او را برای خود حفظ کنند.

در این بازی محمد کشاورز ستاره گیتی پسند هم خوب درخشید و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد.

پنجمین گل گیتا پسند پنالتی هم بود در شرایطی که بازیکنان منصوری برای به بازگشت به میدان بازی خشنی را به نمایش گذاشته بودند پنج خطائه شده و با خطای ششم پنالتی دوم به باشگاه گیتی پسند تعلق گرفت و شاپا دومین گل را برای تیمش به ثمر رساند.

دومین گل گیتی پسند در 17 ثانیه پایانی بازی از روی نقطه کرنر وارد دروازه شد.

بنابراین بعد از پایان بازی تیم اول و دوم هم امتیاز شدند تا همه چیز به هفته پایانی بستگی داشته باشد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار