مهمترين ديدار هفته بيست و چهارم ليگ برتر فوتسال پيروزي 5 بر 2 گيتي پسند برابر منصوري به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، ديدار بين 2 تيم گيتي پسند اصفهان و شهيد منصوري قرچك با حاشيه هايي نيز همراه بود.
در اين بازي حسين شمس، سرمربي سابق تيم ملي فوتسال كشورمان به عنوان مدير فني گيتي پسند در سالن حضور داشت.

بر اساس اين گزارش، شمس در اين بازي استرس بالايي داشته و از ابتداي بازي با هيجان خاصي بازي را دنبال مي كرد.

گفتني است، شمس بعد از گل پنجم گيتي پسند نمي توانست در جاي خود بنشيند و به شدت بالا و پايين مي پريد و از تماشاگران درخواست مي كرد كه به حمايت هاي خود ادامه داده و از بازيكنان مي خواست كه گل بيشتري به ثمر برسانند.

شدت هيجان شمس به حدي بود كه گزارشگر بازي عنوان كرد سرمربي سابق تيم ملي به ياد جواني هاي خود افتاده است.

*طلسم شكني شمسايي

وحيد شمسايي در گيتي پسند اصفهان روزهاي خوبي را پشت سر نمي گذارد، اين بازيكن چهار هفته است كه گلي به ثمر نرسانده، همچنين شمسايي رابطه چندان حسنه اي با علي افضل سرمربي گيتي پسند نداشته و در اين تيم مانند روزهاي اوجش در فولاد ماهان ظاهر نمي شود.

علي افضل كه بازي زيادي به شمسايي نمي دهد باعث شده آمار گل هاي او به طور عجيبي پايين بيايد، اين هفته شمسايي بعد از 9 هفته طلسم شكني كرده و برابر منصوري گلزني كرد.

* تسلط گزارشگر بازي فينال ليگ

اين ديدار را مي توان فينال زودرس ليگ ناميد، در اين بازي برخلاف بازي هاي فوتبال كه با اشتباهات مكرر از جانب گزارشگران همراه است خيلي خوب گزارش شد.

گزارشگر بازي تسلط خوبي روي مسائل فوتسال داشته و بدون اشتباه بازي در گزارش كرد و در نهايت پس از به ثمر رسيدن گل پنجم گيتي پسند، اين گزارشگر شمس را به يك تماشاگر 13 ساله تشبيه كرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار