كانديداي جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به اينكه سطح گزينش مردم در عرصه انتخابات بايد ارتقاء پيدا كند گفت: برنامه مجلس نهم برنامه جدي براي اقتصاد كشور است و دينداري براي مديريت اقتصاد كشور به تنهايي كافي نيست.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد، كانديداي انتخابات مجلس نهم از جبهه متحد اصولگرايان در همایش جبهه حامیان ولایت گفت: امروز زمام قدرت سیاسی در دنیا به دست افراد زیاده‌خواه و آلوده به مطامع سیاسی است و صاحبان قدرت برای رسیدن به خواسته خود با مصالح بشریت بازی می‌کنند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اظهار داشت: امروز ستم بر بشریت نتیجه حاکمیت افراد ناصالح بر زمین است، افراد ناصالحی که کمترین صلاحیت را در جایگاه‌ها و مسئولیت‌ها ندارند اما با حمایت اردوگاه غرب به جایگاه رسیدند و با حمایت آنها بالاترین جنایات را مرتکب می‌شوند.

ابوترابی تصريح كرد: اگر در قلب جهان اسلام رژیم صهیونیستی را خلق و میلیون‌ها فلسطینی را آواره می‌کنند و هزاران نفر بی‌گناه را قتل‌عام می‌کنند برای آن است که حکمرانان امروز جهان از کمترین صلاحیت برای اداره کره خاکی برخوردار نیستند.

 كانديداي جبهه متحد اصولگرايان گفت: آنچه در سال 57 رخ داد آن بود که ملت ایران در سایه بینش عمیق سیاسی نظام وابسته به استکبار را فرو ریختند و این مسئولیت را به دست فقیه آگاه، مدیر، مدبر و مؤمن زمان سپردند.

وی گفت: پیروزی انقلاب در سه دهه ثمره سپردن مسئولیت به دست اهل اوست. در نوک این هرم شخصیتی قرار گرفته است که در سایه فقاهت، عدالت و تدبیر از صلاحیت لازم برای اداره جامعه اسلامی برخوردار است. تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه همین بهترین شخصیت و شناخت بهترین‌ها به دست آمده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان ادامه داد : اگر مسئولیت‌ها به دست اهل‌اش سپرده شود کشور با سرعت و با نگاه به مصالح مردم و اسلام در بهترین و نزدیک‌ترین مسیر حرکت می‌کند.

وی تصریح کرد: در سایه پیروزی انقلاب تجربه مردم‌سالاری به عنوان تجربه موفق در دنیا مطرح شده است و قوای سه‌گانه به دست ملت ایران شکل می‌گیرند، این رفتار زمینه اقتدار جمهوری اسلامی ایران را فراهم می‌کند.

ابوترابي فرد تصريح كرد: بايد سطح گزينش مردم در عرصه انتخابات ارتقاء پيدا كند.

كانديداي جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به اينكه برنامه مجلس نهم برنامه جدي براي اقتصاد كشور است، ادامه داد: دينداري براي مديريت اقتصاد كشور به تنهايي كافي نيست.

ابوترابی تصریح کرد: در انتخاب‌ها باید افراد متعهد، پاسدارارزش‌ها وبیت‌المال، حیثیت و شرف ملی باشند و در کنار این موضوع نیز عالم و دارای قدرت مدیریت و ظرفیت ارایه راه‌حل برای مشکلات باشند.

وي خاطرنشان كرد: ما امروز در سايه رهبر معظم انقلاب يك قدرت اقتصادي هستيم و كاروان علم را در كشور به حركت در آورده ايم و بايد ايران را به يك قدرت بزرگ اقتصادي تبديل كنيم./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار