مدت هاست كه اهالي كاراته در انتظار اعلام اسامي كادر فني تيم ملي بزرگسالان هستند ولي هنوز اين امر تحقق نيافته است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران پس از ارائه طرح استفاده از هفت مربي در تيم ملي كاراته بزرگسالان كه از مدت ها پيش از سوي مسئولان فدراسيئن مطرح شده است .

جامعه كاراته در انتظارند تا بدانند چه مربياني هدايت تيم ملي را برعهده خواهند گرفت و از همه مهمتر چه شخصي در راس قرار مي گيرد.

براساس اين گزارش پيش از اين قرار بود مربيان تيم ملي تا 27 بهمن (زمان برگزاري مسابقات انتخابي تيم ملي) معرفي شوند،‌ اما پس از آن مقرر شد مربيان مورد نظر فدراسيون جلسه اي در زنجان داشته و پس اسامي آنها از سوي فدراسيون اعلام شود اما گويا اين امر نيز تحقق نيافته است.

اين گزارش حاكي است:طبق آخرين تصميمات گرفته شده و به گفته آشوري،‌ دبير فدراسيون، اسامي مربيان تيم ملي بزرگسالان ‌،يازدهم اسفند ،‌همزمان با برگزاري دومين مرحله انتخاباتي تيم ملي در تهران،‌اعلام خواهد شد.

گفتني است ، ناگفته نماند از ميان مربيان كاراته كشورمان،‌ حسن شاطرزاده،‌ غلامرضا دباغيان،‌ شهاب سلطاني،‌ مسعود رهنما،‌ عليرضا كتيرايي،‌ مهران بهنام فر و در راس انها حبيب اله ناظريان، بيشترين شانس را براي حضور در تركيب كادر فني تيم ملي بزرگسالان را دارند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار