مدیر عامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از اولین نمایشگاه سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی خبرداد و گفت : اين نمایشگاه با حضور سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر ایران یازدهم لغایت چهاردهم اسفند ماه در تونس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران فردین بلوچی ، نمایشگاه 2012 (نمایشگاه سلامت کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی ) در حالی یازدهم لغایت چهاردهم اسفند ماه سال جاری در کشور تونس برگزار می شود که سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تابعه حضوری فعال خواهند داشت و دستاوردهای این مجموعه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
وی حضور این مجموعه در نمایشگاههای بین المللی و اگاهی در جهت معرفی توانمندی های موجود در بخش دارو و تجهیزات پزشکی عنوان و تصریح کرد: این حضور تشریفاتی نیست و در پی آن هستیم که ضمن معرفی شایسته این مجموعه بزرگ دارویی و تجهیزات پزشکی ، تجارب ارزشمند خود را در اختیار کشورهای اسلامی و دوست بگذاریم.
بلوچی یادآور شد: سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تحت پوشش چندی پیش در نمایشگاه بین المللی (عرب هلت) 2012 حضوری گسترده داشته و دستاوردهای تولیدی این سازمان با استقبال خوب بازدید کنندگان مواجه شده است.
وی در خصوص این مجموعه در نمایشگاه های بین الملیل و آگاهی در جهت معرض توانمندی های موجود در بخش دارو و تجهیزات پزشکی عنوان و تصریح کرد: این حضور تشریفاتی نیست و در پی آن هستیم که ضمن معرفی شایسته این مجموعه بزرگ دارویی و تجهیزات پزشکی با تجارب ارزشمند خود را در اختیار کشورهای اسلامی و دولت بگذاریم.
وی خاطر نشان کرد: سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تحت پوشش چندی پیش نیز در نمایشگاه بین المللی (عرب هلت) 2012 حضوری گسترده داشته و دستاوردهای تولیدی این سازمان با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده است./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار