خباز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد:

كانديداها قانون‌مدار باشند نه قانون‌گريز

عضو جبهه اصلاح‌طلبان با بيان اينكه كانديداها نبايد از خطوط قرمز اخلاق انتخاباتي عبور كنند، گفت: يك كانديدا بايد قانون‌مدار بوده و به جاي رقابت با ديگران، تنها به فكر خدمت‌رساني به مردم باشد.

محمدرضا خباز نماينده مردم كاشمر در مجلس هشتم در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با تاكيد بر لزوم رعايت اخلاق انتخاباتي برگزاري انتخابات حداكثري و سالم گفت: كانديداها نبايد از مرز اخلاق انتخاباتي عبور كرده و خط قرمزهاي اخلاق اسلامي را زيرپا بگذارند و از توهين، تفرقه، افترا و شايعه پراكني و دادن وعده‌هاي بي اساس پرهيز كنند، تا مردم احساس نكنند كه كانديداها براي رسيدن به قدرت از هر ابزار ناشايستي استفاده مي‌كنند و اطمينان يابند كه تنها هدف داوطلبين نمايندگي، خدمت‌رساني به آنهاست.

وي در ادامه اظهار داشت: كانديداها اگر صلاحيت و توانمندي‌هاي خودشان را در تبليغات به مردم صادقانه نشان دهند، طبيعتا باعث دلگرمي مردم مي شوند، بنابراين رعايت اخلاق انتخاباتي از طرفي از تكاليف كانديداهاست و از طرف ديگر حق مردم كه در يك انتخابات بدون ريا و دروغ شركت كنند.

اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس هشتم گفت: كانديداها نبايد از مرز اخلاق اسلامي عبور كرده و خط قرمزهاي اخلاق انتخاباتي را زيرپا بگذارند و به جاي رقابت كردن با يكديگر، به فكر خدمت رساني به مردم باشند.

وي در پايان عملكرد شوراي نگهبان و هيئت‌هاي نظارت را در تاييد صلاحيت نمايندگان طيف‌هاي گوناگون سياسي مثبت ارزيابي كرد./س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار