مسوول نظارت و ارزیابی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی و سازمان امور اراضی با عنوان اینكه در بیش از یكهزار مركز جهاد كشاورزی نماز جماعت اقامه می شود گفت: 30 درصد این مراكز رتبه برتر ستاد اقامه نماز كشور را كسب كرده اند.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران،

حجت الاسلام علی صابری در نشست مشترك شورای فرهنگی و برنامه ریزی سازمان جهاد كشاورزی آذربایجان غربی افزود: نمایندگی ولی فقیه و حاكم شرع در سازمان امور اراضی كشور دارای جایگاه خاصی بوده و در زمینه جلوگیری از تغییر كاربری اراضی به صورت شرعی و جدی عمل می كنند

وی ادامه داد: اثرات شرعی تصرف در نوع كاربری مورد توجه قرار دارد و حضور حاكم شرع در تعیین سرنوشت پرونده‌های اراضی كشور ضروری است تا حقی در این راستا از دولت ضایع نشود.

رئیس سازمان جهاد كشاورزی آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهار كرد: مدیریت جهادی برگرفته از مدیریت اسلامی و با هدف قرب به خدا و خدمت مردم است.

محمدرضا اصغری با تبیین دستاوردهای بخش كشاورزی در سال جهاد اقتصادی افزود : مدیران و كارشناسان سازمان جهاد كشاورزی با بهره گیری از فرهنگ مدیریت جهادی توانسته اند به موفقیت های چشمگیری دست یابند و اكنون با تلاش كشاورزان استان شاهد تولید بیش از 5 میلیون و هشتصد هزار تن انواع محصولات كشاورزی در استان آذربایجان غربی هستیم.

وی اظهار كرد: فراگیر كردن ترویج و آموزش كشاورزی، جذب سرمایه گذاری برای توسعه بخش كشاورزی و تقویت شركت های خدمات مشاوره ای بهمراه توسعه مكانیزاسیون و افزایش كمیت و كیفیت محصولات تولیدی بخشی از وظایف و برنامه های اولویت دار مراكز جهاد كشاورزی آذربایجان غربی در سالجاری است ./س

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.