معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع­دستي و گردشگري معرفي جاذبه ­هاي گردشگري كشور در مسابقات بين­المللي اسكي ديزين را اقدامي از سوي كميته گردشگري ورزشي خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره­ كل روابط عمومي و امور فرهنگي سازمان ميراث فرهنگي، صناي ع­دستي و گردشگري، منوچهر جهانيان با بيان اين خبر گفت: بهره­ مندي از مسابقات بين­ المللي در حوزه ورزش با هدف معرفي ظرفيت­ ها و توسعه صنعت گردشگري كشور هدف اصلي كميته گردشگري ورزشي به شمار مي ­آيد كه منطبق بر آن زمينه آشنايي ورزشكاران و بازديد كنندگان از مسابقات بين­المللي اسكي ديزين فراهم آمده است.

وي در شرح چگونگي تعامل كميته گردشگري ورزشي در مسابقات اسكي پيش­رو؛ اظهار داشت: با برپايي غرفه گردشگري در محل برگزاري مسابقات، آشنايي با جاذبه ­هاي گردشگري كشور و نيز خريد تورهاي مسافرتي امكان­پذير خواهد شد.

معاون گردشگري سازمان ادامه داد: حضور معاونت گردشگري در مسابقات بين­المللي اسكي ديزين با همكاري بخش خصوصي متشكل از جامعه تور گردانان و انجمن صنفي سفر و گردشگري استان تهران محقق خواهد شد تا با ارائه بسته­ هاي سفر و ارائه اقلام تبليغاتي زمينه توسعه صنعت گردشگري كشور فراهم آيد.

گفتني است، مسابقات اسكي بين­ المللي ديزين با حضور 40 كشور در تاريخ 2 اسفندماه بر پا شده و تا 5 همين ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذكر است، بازديد از مسابقات مذكور و بهره­مند از تبليغات گردشگري براي عموم رايگان است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.