تيم آرامكس اردن با به همراه آوردن هشت بازيكن به ايران به قدري ضعيف بود كه بازي براي جوانان مهرام هم حكم تمريني داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم مهرام طبق روند هميشگي با فرستادن بازيكنان اصل به ميدان در همان كوارتر اول كار را براي حريف شب گذشته تمام كرد و در ادامه بازي نظاره گر تلاش هاي بازيكنان كم سن و سال بود.

اردوني ها كه با توجه به قانون بسكتبال آسيا مبني بر صعود تنها يك تيم از هر كشور به مسابقات آسيايي ديگر توجهي به بازي مهرام نداشته و چهار بازيكن خود را به دليل مصدوميت و داشتين شغلي ديگر! به همراه نياورده بودند و با تركيب عماد بسطامي، عماد جبري،‌لوني فاندر برك، علي الزوبي و علي جمال در مقابل مهدي كامراني، حامد آفاق صمد نيكخواه بهرامي، بابك پاكنژاد و نيكولاس قرار گرفت.

هر چند تا پنج دقيقه ابتدايي بازي با آرامكس و كم امتياز سپري مي شد اما از دقيقه 7 با هماهنگي بين سه ملي پوش مهرام به تدريج امتيازات اين تيم بالا رفت و پرتاب هاي 3 امتيازي مهدي كامراني و حامد آفاق اختلاف امتياز 2 تيم را تا پايان كوارتر اول به 31 بر 13 رساند.

مهرام در كوارتر دوم بازي هم با بازيكنان اصلي به ميدان آمد اما مصطفي هاشمي ابتدا امير صديقي و محسن مراد خاني را به جاي حامد ترفاق و نيكولاس به زمين فرستاد و پس از گذشت پنج دقيقه سجاد مشايخي و فريد اصلاني را جايگزين صمد نيكخواه و مهدي كامراني كرد و نيمه اول با اين تركيب 54 بر 26به سود مهرام تمام شد.

*نيمه كسل كننده و بازي يكنواخت 2 تيم

مهرامي ها كه ديگر زحمت رفتن به رختكن را هم در بين 2 نيمه به خود ندارند به 2 دسته تبديل شوند. بازيكنان جوان كه ادامه بازي به آنها سپرده شد و بازيكنان اصلي كه در سوي ديگر نيمكت ديگر توجهي به بازي نداشته و به صحبت كردن با خبرنگاران مشغول بودند!

در اين ميان اميرصديقي و سجاد مشايخي بازيكنان تيم ملي جوانان بازي خوبي را به نمايش گذاشتند و مصطفي هاشمي كه جاي خود را در كنار زمين به مهران آتشي دستيارش سپرده بود تنها در زمان ديدن اشتباهات بازيكنان با فرياد، ايرادات آنها را گوشزد مي كرد.

در پايان بازي حسين رحمتي ديگر ملي پوش جوانان در ميان تشويق ها براي رساندن امتيازات تيم به 90 امتياز، آخرين امتيازات بازي را با يك پرتاب 1امتيازي ثبت كرده و مهرام در يك بازي سرد و يك طرفه 91 بر 55 پيروز شد.

*حواشي و برترين هاي بازي

صمد نيكخواه بهرامي در بين 2 نيمه بازي از برخي اخبار منتشره پس از بازي با ذوب آهن شاكي بود و براي دقايقي با خبرنگاران در اين مورد به صحبت پرداخت.

آرمان زنگنه بازيكن جوانان مهرام كه با 27 دقيقه بيشترين زمان بازي را در اختيار داشت با 3 بلاك شات زيبا و 7 ريباند تشويق تماشاگران را در پي داشت.

امير صديقي با 17 امتياز، امتياز آورترين بازيكن مهرام دراين ديدار بود و عمار بسطامي و علي الذوبي بيشترين امتيازات را براي حريف با 15 و 13 امتياز ثبت كردند.

در حالي كه بازي روز گذشته ذوب آهن به طور مستقيم از شبكه سوم سيما پخش شده اين ديدار تنها از يك شبكه لبناني پخش مي شد.

نيمكت تيم مهرام با هر حركت خوب بازيكنان جواني مثل سجاد مشايخي و امير صديقي به وجود آمده و اين بازيكنان را حميت مي كردند.

در كوارتر پاياني با خسته شدن بازيكنان مهرام تيم آرامكس شروع به امتياز آوري كرده و 21 بر 18 پيروز شد اما اين امتيازات تنها بخش از اختلاف نجومي 2 تيم را كم كرد.

مهرام با اين بازي به نيمه نهايي غرب آسيا صعود كرده و با تيم ذوب آهن روبرو مي شود./
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار