برنامه "پنجره اي رو به خوشبختي" به كارگرداني و تهيه كنندگي مريم فيروزي در 60 قسمت 10 دقيقه اي نوروز 91 ميهمان مخاطبان فرهيخته شبكه 4 سيما مي‌شود.

مريم فيروزي تهيه كننده برنامه "پنجره اي رو به خوشبختي" شبكه 4 سيما در گفتگو با

خبرنگار حوزه راديو و تلوزيون باشگاه خبرنگاران

ضمن بيان اين مطلب افزود: ضبط اين برنامه تمام شده و هم اكنون در مرحله تدوين به سر مي‌برد.

وي ادامه داد: اين برنامه در زمينه روان شناسي ساخته شده و شامل دو بخش روان شناسي فردي و اجتماعي مي‌شود و سعي مي‌كند مباحثي منسجم را در قالب برنامه هاي توليدي ارائه كند.

فيروزي اظهار داشت: در برنامه پنجره اي رو به خوشبختي به موضوعاتي همچون كمرويي، پرخاشگري، اعتياد، سيگار كشيدن و دروغ گفتن مي‌پردازد و در رابطه با مباحثي همچون تلاش مداري در خانواده، تربيت مذهبي، روش هاي تقويت رضايت مندي زوج ها از يكديگر، رابطه فرزندان با والدين، دوقلوها، پرداختن به تفاوت هاي فردي در ازدواج، زيارت رفتن و مسافرت رفتن به بهانه قرار گرفتن در روزهاي تعطيلي نوروز و تكريم مادربزرگ ها و پدربزرگ ها به مخاطبان شبكه 4 سيما راهنمايي هايي ارائه ميدهد.

تهيه كننده برنامه "پنجره اي رو به خوشبختي" در رابطه با مجري كارشناس اين برنامه كه در موضوعات روان شناسي متخصص به شمار مي‌رود، تصريح كرد: اين مجموعه برنامه را غلام علي افروز رئيس سازمان نظام روان شناسي و مشاوره جمهوري اسلامي ايران و رئيس دانشكده روان شناسي دانشگاه تهران و همچنين به عنوان اولين استاد ممتاز ايران در رشته روان شناسي برعهده دارد.

فيروزي اظهار داشت: دكتر افروز مباحث روان شناسي را به نحوي ارائه مي‌كند كه با جامعه ايراني و فرهنگ و سنت غني ايران زمين تناسب و هماهنگي داشته باشد و من نيز تاكنون هيچ يك از اساتيد اين رشته را بدين گونه نديده ام كه در تلفيق مباحث روانشناسي با فرهنگ و سنت ها، از چنين مهارت و توانايي بالايي برخوردار باشند.

وي تصريح كرد: "پنجره اي رو به خوشبختي" در 60 قسمت توليد شده و در ايام تعطيلات نوروز هر روز 2 قسمت و پس از تعطيلات روزي 1 قسمت به مدت 10 دقيقه روي‌ آنتن شبكه 4 مي‌رود.

فيروزي با اشاره به عوامل دست اندركار برنامه "پنجره اي رو به خوشبختي" خاطرنشان كرد: يعقوب عباس فام و ايمان خسروي تصويربرداران، مهدي غفاري مدير توليد، فواد زائدي، مهدي غفاري و سعيد تافته به عنوان تدوينگران اين برنامه در گروه توليد اين برنامه حضور دارند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار