در حال حاضر قایقرانان روئینگ کشورمان خود را برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک آماده می کند.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مهر سال جاری مسابقات آسیایی در کره جنوبی برگزار شد و قایقرانان کشورمان در 2 بخش آقایان و بانوان در این رقابت ها حضور پیدا کردند.
این بار کره ای ها برای مسابقات انتخابی المپیک میزبان شده اند که دومین برگزاری مسابقات آسیایی از تیم های حاضر در این رقابت ها دعوت کردند تا در صورت تمایل در کمپ تمرینی این کشور با هدف آمادگی برای حضور در این رقابت ها حضور پیدا کنند کره ای ها این آمادگی را دارند تا پیش از آغاز مسابقات از تیم های آسیایی پذیرایی کنند.
این گزارش حاکی است: این رقابت ها اردیبهشت سال آینده برگزار می شود و احتمال این امر وجود دارد که قایقرانان کشورمان برای برپایی اردوی آمادگی راهی این کشور شوند.

* برپایی مرحله جدیدی از اردوی آمادگی تیم ملی بانوان
یاد آور می شود: همچنین قرار است مرحله جدیدی از اردوی آمادگی تیم ملی روئینگ بانوان با هدف آماده سازی برای حضور در مسابقات کره جنوبی از 9 اسفند در بندر انزلی آغاز می شود.
خاطر نشان می شود: سولماز عباسی، مریم سعیدی، آرمیتا پیروانی از تهران، حمیرا برزگر و نازنین ملایی از گیلان و جاور از زنجان قایقرانان حاضر در اردوی آماده سازی هستند که تمرینات آمادگی خود را تا 24 اسفند پیگیری می کنند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار