فدراسيون مشتزني كشورمان در نظر دارد براي حضور ملي‌ پوشان بزرگسال داغستاني به ايران به هر يك از ملي‌پوشان روسي مبلغ 200 دلار پرداخت كنند تا با مشتزنانمان به تمرين بپردازند.

منوچهر مقصودي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت:‌ در نظر داريم مقدماتي را فراهم كنيم تا بتوانيم شرايطي براي حضور تيم بزرگسالان داغستان در كشور فراهم كنيم تا با مشتزنان كشورمان به تمرين و مبارزه بپردازند تا مشتزنانمان با آمادگي كامل راهي رقابت‌‌هاي قزاقستان شوند.

وي ادامه داد: در واقع در رايزني كه با رشيد عزيزاف سرمربي فعلي تيم ملي بوكس داغستان كه هفته گذشته به همراه شاگردانش براي اردوي مشترك به ايران آمده بودند داشتيم قرار شد تا آنها پس از بازگشت به كشورشان شرايطي را فراهم آوردند كه نفرات اصلي ملي‌پوش بزرگسال خود را به منظور برپايي اردوي مشترك و مبارزات درون اردويي 15 اسفندماه به تهران عازم كنند.

مقصودي اشاره داشت: اگر مسئولين فدراسيون بوكس داغستان نفرات اصلي خود را به ايران بفرستند به هر يك از مشتزنان داغستاني مبلغ 150 تا 200 دلار وجه نقد پرداخت خواهيم كرد تا با افزايش انگيزه آنها شرايط سفر بوكسورهاي داغستاني را به ايران را مهيا كنيم.

نائب رئيس فدراسيون بوكس كشورمان در خصوص حضور تيم اميد داغستان به ايران تصریح کرد: اگرچه نظرات حاضر در اين تيم داغستان جوان بودند اما مشتزنان خيلي خوب و فني بودند و كاملا مشخص بود كه با اين مشتزنان از سطوح پايه و پايين كار كردند و مبارزات فشرده و خوبي را با مشتزنانمان انجام دادند و با اينكه مشتزنان كم سن و سالي بودند بسيار با انگيزه جلوي ملي‌پوشان ما بازي كردند.

وي اظهار داشت:‌ خوشبختانه كادر فني و بوكسورهاي‌مان توانستند درا ين يك هفته اردوي مشترك تجربيات خوبي را از اين مشتزنان به دست آورند تا بتوانند در قزاقستان عملكرد مطلوبي را از خود نشان دهند و با كسب چند سهميه المپيك ميدان رقابت‌ها را ترك كنند.

مقصودی افزود:‌ در حال حاضر شرايط فعلي تيم ملي بوكس در حد مطلوبي است و تمام تلاش مسئولين بوكس فراهم‌آوردن شرايطي است كه ملي پوشان كشورمان بتوانند به حد مطلوب آمادگي برسند و در رقابت‌هاي قزاقستان كه آخرين مرحله كسب سهميه است تعداد سهميه‌هاي خود را افزايش دهند و حضور پررنگ‌تري را نسبت به سالهاي گذشته در بازي هاي المپيك داشته باشيم.

وی در خصوص برنامه‌هاي آينده اردوهاي آمادگي مشتزنان تأکید داشت:‌ در آخرين مرحله اردوي آمادگي بوكسورهايمان در نظر داريم با برگزاري اردوي مشترك با بوكسورهاي ملي پوش داغستاني ملي‌پوشان خود را به نقطه اوج برسانيم و در هفته پاياني تمرينات كم فشاري را براي بوكسورهايمان در نظر گرفتيم و بيشتر سعي مي‌كنيم به مسائل روحي و رواني بچه‌ها كار كنيم تا بتوانيم علاوه بر آمادگي جسماني در حالت روحي رواني مناسبي نگه داريم و مطمئن هستيم پس از برگزاري اردوي مشترك با داغستاني‌ها بزرگسال به شرايط آرماني براي كسب سهميه المپيك خواهيم رسيد.

نائب رئيس فدراسيون بوكس كشورمان خاطرنشان كرد: اگرچه پيش از اين در رقابت‌هاي جهاني آذربايجان تنها موفق به كسب يك سهميه از سوي احسان روزبهاني در وزن 81+ كيلوگرم بوديم اميدواريم بتوانيم اين تعداد را در رقابت‌هاي قزاقستان به حداكثر 3 سهميه افزايش دهيم چرا كه بوكسورهاي ما اين توان و انگيزه را پس از برنامه‌هاي تمريني كه پشت سر گذاشتند دارند كه بتوانند در قزاقستان جواز حضور در المپيك را بدست آورند./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار