عضو كميسيون برنامه و بودجه عدم ارائه به موقع لايحه بودجه 91 را منجر به ايجاد اختلال در پروژه هاي عمراني دانست و گفت: با توجه به در پيش رو بودن انتخابات مجلس،تاخير در ارائه بودجه عملكرد نمايندگان را نيز با مشكل مواجه مي كند.

عزت اله يوسفيان ملا نماينده مردم آمل در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به عدم ارائه به موقع لايحه بودجه 91 به مجلس از سوي دولت اظهار داشت: موكول شدن احتمالي ارائه بودجه 91 به سال آينده منجر به ايجاد اختلال در بخش عمراني خواهد شد.

عضو كميسيون برنامه و بودجه تصريح كرد: با توجه به اينكه پروژه هاي عمراني برخلاف بودجه جاري در همان سال پايان نمي يابد، عدم ارائه به موقع بودجه پروژه هاي عمراني را به ويژه در مناطق گرمسير و سردسير با مشكل مواجه مي كند چرا كه تاخير در ارائه بودجه اختصاصي به ارگان ها برنامه ريزي ها در تمامي سطوح را با اختلال مواجه مي كند.

وي همچنين تحويل ديرهنگام بودجه به مجلس را براي نمايندگان نيز مشكل آفرين دانست و افزود: با توجه به در پيش رو بودن انتخابات مجلس، همچنين نياز بودجه به بررسي و كار شبانه روزي، تاخير در ارائه آن، كار نمايندگاني را كه خود نيز كانديدا هستند، هم جهت تبليغات انتخاباتي و هم شركت در جلسات بودجه با مشكل مواجه مي كند. زيرا نمايندگاني كه مشغول بررسي بودجه باشند از رقباي خود كه در شهرستان ها به تبليغات انتخاباتي مي پردازند، باز خواهند ماند.

يوسفيان ملا در خاتمه بر لزوم ارائه به موقع بودجه و پايبندي به قانون تاكيد كرد./ق2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار