رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: 52 قلم کالا شامل زیور آلات، جواهرات اهدایی رئیس جمهور و همسر ایشان کارشناسانه قیمت گذاری شده و تا پایان سال جاری به بالاترین قیمت به فروش خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از نشست خبری صبح امروز که در سالن کنفرانس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد، همایون هاشمی با بیان اینکه هدایایی که در سفرهای خارج از کشور به رئیس جمهور و همسر ایشان اهدا شده بود به سازمان بهزیستی اهدا شده گفت: امروز آماده رو نمایی از سایت هدایای رئیس جمهور با 52 قلم از کالاها شامل زیور آلات، جواهرات و خود نویس ها است که این کالاها توسط 3 نفر از کارشناسان رسمی دادگستری قیمت گذاری شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با رونمایی از این سایت در محل شیر خوارگاه آمنه، برای عرضه و مشاهده این کالاها نمایشگاهی برپاست اظهار داشت: این هدایا به بالاترین قیمت به فروش خواهند رسید.
هاشمی با تاکید بر اینکه سایت حراج هدایای رئیس جمهور به آدرس WWW.gift.behzisti.net می باشد و علاقه مندان به خرید این کالاها می توانند با مراجعه به سایت و پرداخت مبلغ 5 هزار تومان، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
*طرح شکرانه سلامت در حال اجرا است
رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص طرح شکرانه سلامت، گفت : اعضای هیئت دولت قسمتی از حقوق ماهانه خود را به حساب سازمان بهزیستی به منظور کمک به مدد جویان تحت پوشش سازمان واریز می کنند.
*رشد 5/24 درصدی بودجه سازمان بهزیستی
هاشمی با اشاره به رشد 5/24 درصدی بودجه سازمان بهزیستی در بودجه ملی، تاکید کرد: این افزایش بودجه در راستای پرداخت مستمری مددجویان در ارائه خدمات صرف خواهد شد.
*عیدی بهزیستی 2 برابر مستمری مددجویان
رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه عیدی امسال مددجویان بهزیستی معادل 2 ماه مستمری آن ها می باشد، افزود: امسال هدیه دولت به مددجویان به عنوان عیدی معادل یک ماه مستمری است که با عیدی سازمان بهزیستی به آن ها معادل 2 ماه مستمری را به عنوان عیدی دریافت خواهند کرد که معادل یک ماه آن به صورت بن و خرید کالا به صورت غیر نقدی است و یک ماه آن به صورت نقدی پرداخت خواهد شد.
*برای بیمه اجتماعی 55 هزار زن سرپرست خانوار تامین اعتبار شد
وی با اشاره به اینکه برای بیمه زنان سرپرست خانوار تامین اعتبار لازم صورت گرفته است اذعان داشت: تا پایان هفته گذشته 47 هزار زن سرپرست خانوار بیمه شدند که برای 55 هزار نفر از این زنان تامین اعتبار برای بیمه صورت گرفته است.
*70 هزار شغل برای مددجویان بهزیستی تا پایان سال
رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان یاداور شد: تاکنون بیش از 54 هزار نفر در سامانه اشتغال ثبت شده اند که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری 70 هزار شغل برای مددجویان تحت پوشش فراهم شود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار