يك منبع پزشکي از کشته شدن دستکم 30 نفر در حمله اي در شمال نيجريه خبرداد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک پرستار بیمارستان میدوگوری اعلام کرد اين تعداد درپی تیراندازی یکی از افراد گروه بوکوحرام و انفجار چندین بمب در یکی از بازارهای شهر میدوگوری در شمال شرقی این کشور کشته شدند.

وی اطلاعات دقیقی در مورد افراد کشته شده ارائه نکرد و افزود: خانواده ها، جسدهایی را که نظامیان به بیمارستان منتقل کرده بودند تحویل گرفتند تا آنها را مطابق آیین مسلمانان به خاک بسپارند.

سرهنگ دوم حسن محمد سخنگوی یک یگان نظامی اعلام کرد ساعت 13:30 دقیقه به وقت محلی عصر دوشنبه در بازار باگا در میدوگوری افراد مسلحی که احتمالا از اعضای گروه بوکوحرام بودند به غیر نظامیان در بازار حمله و به سوی آنان تیراندازی کردند.

به گفته شاهدان  در پی تیراندازی کورکورانه افراد مسلح به سوی جمعیت، احتمالا دهها نفر کشته شدند.

یکی از فروشندگان نیز با ارائه آمار مشابهی تصریح کرد: در این حمله دستکم 30 نفر از جمله زنان و کودکان کشته شدند. وی افزود: آنها به قصد کشتن به افراد تیراندازی می کردند. چندین انفجار نیز روی داد. من سه کامیون مملو از جسد را دیدم که بازار را ترک کردند.

به گفته یک سخنگوی نظامی، نیروهای دولتی شش نفر از مهاجمان را کشتند. این منبع اعلام کرد: نیروهای امنیتی به سرعت به محل رسیدند و سه بمبی را که مهاجمان کارگذاشته بودند، خنثی کردند./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار