سرمربی اسبق تیم ملی کاتای قطر گفت: سالها بود در مسابقات کاتای انفرادی شرکت نکرده بودم، در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی توانستم در نخستین حضور خود عنوان قهرمانی را از آن خود کنم .

احد شاهین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دو سال بعنوان سرمربی تیم ملی کاتا در کشور قطر به سر می بردم، پس از آن نیز سالها در ترکیب کاتای تیمی به میدان می رفتم و در رقابت های انفرادی حضور نمی یافتم.

وی تصریح کرد: در جریان مسابقات سوپر لیگ کاراته امسال، بهترین نتایج را بدست آوردیم، تصمیم گرفتم در مسابقات انتخابی تیم ملی، در کاتای انفرادی شرکت کنم و خوشبختانه توانستم در این رقابتها از سد تمامی حریفان گذشته و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهم.
تفکیک امتیازات کاتا و کومیته، عقبگرد کاتا را بدنبال دارد.

شاهین در خصوص تفکیک امتیازات کاتا و کومیته در لیگ خاطر نشان کرد: در صورت عملی شدن این تصمیم کاتای ایران سالها به عقب بر می گردد.

وی ادامه داد: بطور حتم جمع امتیازات کاتا و کومیته در لیگ کمک شایانی به ارتقای سطح کاتاروهای کشور می کند، نتایج بدست آمده توسط کاتاروها در مسابقات اخیر این مسئله را به اثبات رسانده است.

ملی پوش سابق کاتا افزود: از مسئولان فدراسیون می خواهم بین کاتا و کومیته تبعیضی قائل نشده و به کاتا نیز همانند کومیته اهمیت دهند.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار