عضو شوراي مركزي جبهه پايداري گفت:‌ صحبت‌هاي مطرح شده از سوي برخي از سايت ‌ها و شخصيت‌ها در خصوص وكيل‌الدوله بودن مجلس هشتم هيچگونه پايه و اساسي ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران غلامحسين الهام عضو شوراي مركزي جبهه پايداري در همايش معرفي گفتمان جبهه پايداري در دانشگاه حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران با اشاره به اينكه انتقاد محصول انقلاب است گفت:‌ مردم مي‌توانند نسبت به همه دستگاه‌هاي اجرايي و مسئولين نقد داشته باشند زيرا فضاي انقلاب فضايي است كه در آن آزادي به تمام معنا در آن وجوددارد.

وي افزود:‌ همه مسئولين كشور بايستي بدانند كه وجود يك نظام چندگانه هيچگونه توجيهي ندارد و نظام تنها در يك قالب مشترك و وحدت‌محور شكل مي‌گيرد.

الهام خاطرنشان كرد:‌ وجود يك نظام گفتماني با يك محور اصيل با وجود سلايق متعدد هيچگونه منافاتي ندارد ونشان از برقراري كامل مرد‌م‌سالاري ديني است.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري با اشاره به اينكه به حمد خدا با توجه به قانون اساسي، مجلس شوراي اسلامي در نظام ما داراي اختيارات فراواني است از اين رو به طور حتم اگر نمايندگان بر پايه عدالت حركت نمايند تمامي مطالبات مردم محقق خواهد شد.

وي اذعان داشت: تعامل ميان مجلس و دولت بسيار مهم است زيرا اگر مجلس و دولت نتوانند تعامل سازنده‌اي با يكديگر ايجاد كنند مسير پيشرفت كشور متوقف خواهد شد از اين رو حركت دولت و مجلس در راستاي سازندگي كشور الزامي است.

الهام تاكيد كرد:‌ وكيل‌الدوله خطاب كردن مجلس هشتم از سوي برخي از جريانات خاص هيچگونه پايه و اساسي ندارد جز در راستاي كينه‌ورزي‌هاي سياسي قصد ديگري در اين گونه صحبت‌ها وجود ندارد.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري افزود:‌جبهه پايداري از گفتمان 3 تير حمايت مي‌كند، گفتماني كه مورد تاييد رهبري و نظام بوده و از هر انحرافي مبرا است و در راستاي برپايي عدالت، مبارزه با فساد و تباهي‌هاي اجتماعي مسير خود را آغاز كرده است.

الهام خاطرنشان كرد: اگر در يك گفتمان دو جبهه رقيب كينه ورزي‌ها را ادامه دهند به طور حتم فرصت‌هاي طلايي از بين خواهد رفت و كشور دچار چالش مي‌شود لذا جريانات مختلف بايستي با حل مناقشات خود تنها در راستاي بيان اهداف حركت كنند.

وي در پايان تاكيد كرد:‌ نمايندگاني كه در مجلس نهم حضور خواهند داشت بايستي از وابستگي به كانون‌هاي ثروت و قدرت و جريان‌هاي انحرافي به دور بوده و تنها در راستاي برپايي عدالت و تحقق مطالبات مردم در مجلس فعاليت كنند./ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار