نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت:رقابت انتخاباتی باید بدون تخریب باشد که در غیر این صورت این انتخابات موجب ضرر،کینه و کدورت خواهد شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در آستانه انتخابات نهمین مجلس شورای اسلامی نقش مردم در انتخاب فرد اصلح را بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت:کسی نباید به علت انتخاب کاندیدا مورد نظر خود مورد سوال قرار گیرد.

وی با تایید کاندیداها از سوی شورای نگهبان اشاره کرد وتصریح کرد:شورای نگهبان نیمی از صلاحیت افراد را تایید می کند و مردم باید با تحقیق فرد اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه اصفهان با کارشکنی های دشمن و تلقین و ایجاد شبهاتی در مورد انتخابات اشاره کرد و گفت:اگر کاندیداها احساس کردند که در صندوقی تخلف شده مراتب را گزارش دهند تا باطلی انجام نگیرد.

وی در ادامه تاکید کرد:کاندیداها نیز برای رسیدن به جایگاه و مقام مورد نظر نباید مرتکب امر خلاف ونیز سرپیچی از دستورات الهی شوند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به حضور حماسه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات نماد اتحاد،همبستگی و وحدت است وموجب یاس دشمنان در رسدین به اهداف پلیدشان می شود./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.