مدیرعامل رایتل با بیان اینکه سیم کارت های رایتل در تهران تا پیش از عید نوروز به کسانی که پیش ثبت نام را انجام داده اند واگذار می شود گفت: امیدواریم از نیمه دوم فروردین ماه سال جدید اعطای سیم کارت های رایتل به صورت به روز انجام شود.

حمید فرنگ با بیان اینکه در نوزدهم دی ماه شبکه رایتل در کرج راه اندازی شد به خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت: سیم کارت های رایتل در تهران به مرور و تا پیش از عید نوروز به کسانی که پیش ثبت نام را انجام داده اند واگذار می شود.

وی پوشش کامل شهرهای بزرگ را از برنامه های رایتل در شش ماه نخست سال آینده عنوان کرد و اظهار داشت: در پروانه فعالیت به این موضوع اشاره شده و این کار نیز به مرور زمان انجام خواهد شد و با توجه به تأثیرات فرهنگی و اجتماعی خدمات نسل سوم تغییر شیوه و بهبود زندگی مردم، کاهش نیاز به رفت و آمدهای غیر ضروری، کاهش شکاف دیجیتالی و افزایش عدالت اجتماعی کارگروه هایی در رایتل ایجاد شده است.

وی با تأکید بر اینکه از مجموعه های خارج از رایتل و بخش خصوصی برای همکاری در حوزه سرویس های خدمات ارزش افزوده دعوت به همکاری می کنیم خاطرنشان ساخت: خدمات مبتنی بر مکان، خدمات ماشین به ماشین، خدمات درمانی تجارت الکترونیکی و آموزش از راه دور از جمله خدماتی هستند که در حوزه سرویس های ارزش افزوده سیاستگذاری هایی در رایتل انجام شده است./عط
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار