هنرمندان برخلاف انتشار خبري در يكي از خبرگزاري هاي معتبر مورخ 28 بهمن 1390 تحت عنوان اينكه شوراي ارزشيابي نويسندگان و شاعران درباره مدارك هنري تصميم مي‌گيرد، پنج سال قبل صاحب مدرك شده اند.

پرويز بيگي حبيب آبادي كه براساس خبر آمده و سايت يكي از خبرگزاري هاي معتبر كشور در زمره اشخاصي كه طبق حكم سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در تاريخ 28 بهمن 1390 به عنوان عضوي از اعضاي كميته امور فرهنگي شوراي ارزشيابي هنرمندان، نويسندگان و شعرا، اعلام شده در گفتگو با

خبرنگار حوزه ادب باشگاه خبرنگاران

گفت: شوراي ارزشيابي هنرمندان نويسندگان و شعرا چندين سال قبل تاسيس شده و از بدو آغاز به كار خود اقدام به اعطاي مدارك هنري و علمي به هنرمندان كرده است.

وي ضمن بي اطلاعي از چند و چون انتشار خبري با عنوان اينكه شوراي ارزشيابي نويسندگان و شاعران درباره مدارك هنري تصميم مي‌گيرد، افزود: من با توجه به نقل اين خبر از زبان علي شجاعي صائين مديرعامل موسسه فرهنگي شهر كتاب و يكي از اعضاي شوراي ارزشيابي نويسندگان شاعران و هنرمندان نمي‌توانم نظر دقيقي درباره انتشار چنين خبري بدهم.

حبيب آبادي كه در حال حاضر وظيفه دبيري ششمين جشنواره شعر فجر را برعهده گرفته در ادامه افزود: اعطاي مدرك هنري در سال هاي پيش به نويسندگان و شعرا محدود نشده و مختص به تمامي عرصه هاي هنري است.

لازم به ذكر است، در خبر آمده در تاريخ 28 بهمن 1390 نام محمد حسني، علي شجاعي صائين، محمد اللهياري، جواد محقق و مجتبي رحماندوست، محمدرضا سرشار و امير حسين فردي در كنار سمت هاي كنوني آن ها همراه با نام پرويز بيگي حبيب آبادي به عنوان افراد شايسته براي تشكيل كميته امور فرهنگي شوراي ارزشيابي هنرمندان نويسندگان و شعرا آمده است./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار