پيشكسوت فوتبال كشورمان گفت: گمان مي كنم شانس كفاشيان در اين دوره از رقابت ها براي كسب صندلي رياست بيشتر از ساير گزينه هاست زيرا او اگر چه نتايج چندان مطلوبي در طي اين 4 سال در فوتبال اخذ نكرده ولي از نظر تيم هاي پايه عملكرد قابل قبولي داشته است.

محمدخرمگاه در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به نظرم در انتخابات اين دوره از فدراسيون شانس كفاشيان براي كسب صندلي رياست بيشتر است، شرايط و روند كاري در انتخابات فدراسيون به گونه اي است كه هر كانديدي بتواند نظر رأي دهندگان را بيشتر به سمت خود معطوف كند موفق مي شود رياست فدراسيون فوتبال را بر عهده بگيرد و براي دور بعدي برنامه هاي خود را به طور كامل در اين فدراسيون پياده كند.

وي افزود: رأي دهندگان نيز نبايد به هيچ سفارش يا توصيه اي گوش فرا دهند و با توجه به كارنامه افراد آراء خود را صادر كنند.

*كفاشيان و عزيز محمدي كارنامه قابل قبولي دارند

خرمگاه در خصوص نامزدهاي كسب كرسي رياست فدراسيون بيان داشت: كفاشيان و عزيزمحمدي با حضور خود در فدراسيون در دور گذشته تجربه هاي زيادي كسب كرده اند و شناخت زيادي نسبت به فوتبال كشور و شرايط خاص آن در حال حاضر دارند.

وي افزود: درست است كه كفاشيان در مدت 4 سال گذشته نتايج چندان مطلوبي در فوتبال كشور به دست نياورد. ولي دور از انصاف است كه عملكرد وي در تيم هاي پايه را ناديده بگيريم.

وي قدم هاي بزرگي در كنار هم اشتباهاتش براي فوتبال كشور برداشته است و با مسائل مختلفي در اين مدت مواجه بوده و با توجه به تجربه اي كه در اين مدت كسب كرده است مي تواند گزينه قابل قبولي براي كسب آراء راي دهندگان باشد.

وي ادامه داد: عزيز محمدي نيز با عملكرد خود در دوره گذشته فدراسيون و سازمان ليگ نشان داده كه فرد لايقي است و مي تواند گزينه مناسبي براي كسب صندلي رياست باشد و با برنامه ريزي و تجربه هاي بدست آورده خود مشكلات فعلي فوتبال كشور را به بهترين نحو حل كند.
وي تاكيد كرد: پس به نظر مي رسد اين دو گزينه براي كسب صندلي رياست فدارسيون مناسب تر از ديگران باشند.
* انتخاب قريب به جهت گيري راي دهندگان بستگي دارد
خرمگاه درخصوص مسئله مورد حمايت بودن قريب توسط وزارت ورزش بيان داشت: البته هر كس يا سازماني حق اظهار نظر خود را دارد و در حالت كلي انتخاب هر كانديد از جمله قريب بستگي به جهت گيري و تصميم راي دهندگان دارد ، قريب نيز هم چون ساير گزينه ها در فوتبال كشور ما كار كرده است و شرايط اجرايي مناسبي دارد و مي تواند شانس مناسبي براي كسب صندلي رياست فدارسيون داشته باشد كه البته بايد منتظر ماند و ديد راي دهندگان كدام كانديد را براي راي اصلح تر و شايسته تر مي دانند.
وي تاكيد كرد: هر كس كه راي مي آورد و به رياست فدارسيون مي رسد موظف است نيز مي توانستند در ليست نامزدهاي رياست فدراسيون قرار بگيرد كه البته صلاح نمي دانم از آن ها نام ببرم ولي بدون شك حضور افراد فوتبالي تحصيل كرده كه شناخت و درك بالاتري نسبت به شرايط اين ورزش در كشورمان دارند مي توانست نويد بخش حل بسياري از مشكلات باشد.
وي تصريح كرد: رئيس فدارسيون بايد مديريت قدرتمندي داشته باشد تا بتواند ابتدا درد فوتبال را فهميده و سپس درصدد درمان آن باشد و بدون شك اگر فردي فوتبالي باشد بيشتر با اين دردها آشناست و مي تواند شرايط فوتبال را ساده تر درك كند و به حل مشكلات آن بپردازد./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار