رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهر يكي از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامي را تربيت نخبگان در عرصه هاي مختلف علمي پژوهشي ذكر كرد.

رضايي درگفتگوبا

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

، گفت: دانشگاه آزاد اسلامي مولود مبارك انقلاب اسلامي است كه توانسته است در طول فعاليت سه دهه خود گامهاي عملي و مؤثري در توسعه آموزشي عالي بردارد.

وي، دوران دانشجويي را دوران كسب تجربه، نقد، پيگيري، تمرين زندگي و تحمل و مدارا و پيشرفت در عرصه هاي مختلف با تحصيل و كسب علم ميسر دانست.

اين مقام مسئول فارغ التحصيلي از يك مقطع تحصيلي را پايان تحصيلات ندانست و افزود: بايد با تغيير اصطلاح فارغ التحصيلي به دانش آموختگي اعلام نمائيم كه دانشجويان هيچ وقت از آموختن فارغ نمي شوند بلكه با تداوم تحصيلات و مطالعه و تحقيق و پژوهش هميشه طالب علم و دانش و تحصيل هستند.

رضايي طي كردن پله هاي پيشرفت و ترقي در حوزه علم و دانش را بهترين افتخار در زندگي انسانها برشمرد و افزود: تحصيل علم و دانش تعطيل بردار نيست و بايد با تداوم آن زمينه آگاهي و پيشرفت را براي خود و جامعه فراهم نمائيم.

وي، افزود: اگر تحصيل دانش و علم آموزي يكي از موارد مطلوب و ماندگار در زندگي انسان باشد. قطعاً جشن دانش آموختگي نيز از بهترين جشنها است كه بايد اين خاطرات براي هميشه حفظ شود.

رئيس دانشگاه آزاد واحد اهر در ادامه به برنامه هاي اين دانشگاه در حوزه آموزش اشاره كرد و افزود: سه رشته جديد ارشد نيز زيست شناسي- بيوشيمي، اكتشاف معدن- مخابرات- نوري به رشته هاي موجود اين دانشگاه اضافه شده و تعداد رشته هاي كارشناسي ارشد به 35 رشته يافته است كه با افتخار مي توانيم اعلام كنيم كه برخي رشته موجود در واحد اهر در بين دانشگاههاي آزاد اسلامي كشور تنها دراين واحد دانشگاهي راه اندازي شده است و تلاش داريم با توسعه تحصيلات تكميلي دراين واحد در مقطع دكتري نيز رشته ها را افزايش دهيم كه ديان راستا پرونده سه رشته دكترا پس از تأئيد سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي در مرحله مجوز از وزارت علوم و تحقيقات و فن آوري مي باشد.

درادامه اين مراسم كه با حضور بيش از 1500 نفر از خانواده هاي فارغ التحصيلان و دانشجويان برگزار شد. پس از اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي، هنري و مسابقات ويژه براي 130 نفر از فارغ التحصيلان اين دانشگاه با اهداي لوح سپاس و هدايايي قدرداني شد./س

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.