تيم ملي كشتي آزاد ايران با اقتدار بر بام آسيا ايستاد

در پايان مسابقات كشتي آزاد قهرماني آسيا در كره جنوبي تيم ملي كشورمان با 5 طلا، يك نقره، يك بررنز و كسب 67 امتياز با اقتدار روي سكوي نخست ايستاد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در وزن 66 كيلوگرم مهدي تقوي پس از شكست حريفاني از تركمنستان،‌ هند و مغولستان به رقابت فينال رسيد و در اين مسابقه با نتيجه 3 بر صفر ماكسات دولت بايف از قزاقستان را مغلوب كرد و صاحب گردن‌ آويز طلا شد.

صادق گودرزي در وزن 74 كيلوگرم پس از شكست كشتي‌گيران ازبكستان،‌ مغولستان و ژاپن در ديدار فينال شاپيف از قزاقستان را از پيش رو برداشت و به مدال طلا رسيد.

در وزن 84 كيلوگرم احسان لشگري در ابتدا كشتي گير ازبكستان را شكست داد و بعد از آن با مغلوب ساختن حريفان خود از مغولستان و ژاپن راهي ديدار فينال شد كه در اين مسابقات، سونگ از كره جنوبي را از پيش رو برداشت و به مدال طلا رسيد.

در وزن 96 كيلوگرم عرفان اميري پس از شكست مقابل كشتي گير قزاق به گروه بازنده ها رفت و بعد از آن با پيروزي مقابل كشتي گيري از ازبكستان به ديدار رده بندي رفت كه در اين مرحله لوماگالي را از پيش رو برداشت و به مدال برنز رسيد.

پرويز هادي در وزن 120 كيلوگرم پس از شكست كشتي گيراني از ژاپن، قرقيزستان و مغولستان به ديدار فينال رسيد و با شكست ليانگ از چين پنجمين مدال طلاي ايران را به دست آورد.

گفتني است، در روز نخست اين رقابت هاي حسن رحيمي در وزن 55 كيلوگرم صاحب مدال طلا شد و مسعود اسماعيل پور در وزن 60 كيلوگرم به مدال نقره رسيد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار