هدف از برگزاري كارگاه هاي آموزشي در جشنواره جام جم انتقال تجربيات پيشكسوتان به جوانان و به روز شدن با انيميشن ايران ما دنياست.

بابك نظري كارگردان و اساتيد بخش كارگرداني كارگاه آموزشي جشنواره جام جم به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاري كارگاه هاي آموزشي در بخش هاي آموزشي و جهت انتقال اطلاعات به شركت هاي نو انيميشن است.
وي افزود: مدران شركت هاي توليد كننده انيميشن ايران در اين كارگاه آموزشي با هدف به روز شدن با شركت هاي انيميشن دنيا حضور مي‌يابند.
كارگردان انيميشن "شكرستان" ادامه داد: انيميشن هموراه نيازمند آموزش است و برگزاري اين كارگاه ها براي انتقال تجربه پيشكسوتان به كارگردانان جوان و تبادل نظر آنان با يكديگر مفيد است.
عليرضا گلپايگاني كارگردان انيميشن و از اساتيد بخش "كنترل پروژه" كارگاه آموزشي جشنواره جام جم گفت: براي توليد مجموعه و سريال هاي انيميشن به خاطر حجم كار و تعداد آثار نياز به زمان و زياد و صرف هزينه داريم.
وي افزود: در اين بخش بودجه ها پيش بيني و زمان بندي مشخص شده و براي حرفه اي شدن در اين رشته بايد برنامه هاي كنترل پروژه را بدانيم و به كار ببريم.
وي عنوان كرد: عدم تمركز در توليد باعث حذف توانمندي و درهمين راستا آشنايي و زمانبندي و برنامه ريزي براي تهيه كنندگان احساس مي‌شود.
اين كارگردان با اشاره به اين مطلب كه براي رسيدن به مسير موفقيت در انيميشن نقشه راه بايد مشخص شود، اظهار كرد: تغيير در ساختارها و جهت دهي كارگردانان درجهت مثبت، برنامه ريزي و رفع اشكال از اهداف اين كار گروهي است.
گلپايگاني ادامه داد: من پيشنهادي را مبني بر استمرار برگزاري كارهاي گروهي به حسين ساري دبير بخش پويانمايي جشنواره جام جم در طول سال بجز ايام جشنواره با حضور افراد متخصص و توليد كننده ارائه دادم./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار